-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl>
<555a537a$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl> <mjdni4$g3j$1@mx1.internetia.pl>
<mjeqi6$lgq$1@node2.news.atman.pl> <mjesl2$192$1@mx1.internetia.pl>
<7...@g...com>
<555b3c9b$7$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<555b46d8$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1505201539330.2180@quad>
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1505201539330.2180@quad>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Wed, 20 May 2015 16:22:52 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 64
Message-ID: <555c98bf$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.174.186
X-Trace: 1432131775 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2207 83.22.174.186:60984
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3940
X-Received-Body-CRC: 1868503276
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562572
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1505201539330.2180@quad..
.
On Tue, 19 May 2015, J.F. wrote:
>> Tylko ze najlepiej go ochroni wyrobienie zwyczaju, ze przystajemy
>> na
>> krawezniku, rozgladamy sie w prawo i w lewo, i jak widzimy ze zaden
>> samochod nie jedzie, to wchodzimy na jezdnie.
> Tyle, ze ten 'zwyczaj' przynosi skutek taki, że kierowca zamiast
>się zatrzymywać - wymusza pierwszeństwo.
A to dalsza konsekwencja - skoro pieszy i tak ma sie zatrzymac, to
dajmy/utrzymajmy pierwszenstwo samochodow :-)
50m samochod przejezdza w 3.6s, pieszy w tym czasie przejdzie ~5m,
wiec duzo nie straci, jak samochod przepusci.
>> Bo jak zaczna tach wchodzic bez rozgladania, to to sie musi
>> zakonczyc wypadkiem
> Tylko wtedy, jak kierowcy będą usiłowali tak samo wymuszać
>pierwszeństwo. Postawisz piwo na to, że w 2 do 5 lat od
>wprowadzenia egzekucji[1] przepisu wypadkowość (a przynajmniej
>liczba ofiar) nie spadnie?
Cudow nie ma - samochod sie w miejscu nie zatrzyma, wiec jak piesi
zaczna bez rozgladania sie wchodzic na przejscia, to ofiary beda.
Wsrod pieszych.
Czy mniej czy wiecej niz obecnie - to juz nie dam piwa... 2 lata to na
pewno za malo dla wyrobienia zwyczajow wsrod kierowcow, 5 lat imo tez.
Natomiast ... komfort jazdy samochodem spadnie znacznie. Komfort
pieszych poprawi sie nieznacznie...
>> - nie zawsze kierowca samochodu bedzie mial dobra widocznosc
> Będzie miał. Znaczy "zapewni sobie". Tylko nie widoczność...
> Bo Twój argument jest "odwróceniem sprawy" - prędkość ma być
>pochodną widoczności, na odwrót się nie da. Nie da się bezpiecznie
>wjechać z "50" tam, gdzie jest 5 m widoczności, od dobrych
>paru(dziesięciu) lat KW nakłada wtedy obowiązek dostosowania
>prędkości
>do widoczności.
To ile przyjdzie jechac przez nieoswietlona wies ?
Albo ile kioskow wyburzyc w miastach -tak, zeby 5m od przejscia pieszy
nie mial sie gdzie ukryc :-)
No chyba, ze skonczy sie tak jak na tych filmach z Niemiec - piesi
maja pierwszenstwo na przejsciach ... wiec przejsc bez swiatel nie ma
:-)
>BTW: "karanie za prędkość", za "gołą" prędkość, jest czymś co
> przynosi szkodę. Skutkuje takim myśleniem jak przedstawiasz
>(wszak jadę "50" to nie dam rady się zatrzymać).
Hm, to co proponujesz - zlikwidowac ograniczenia predkosci i podniesc
kary za wypadki ?
I myslisz ze to da dobre skutki ? Bo imo - przybedzie i wypadkow, i
inwalidow i wiezniow :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.15 16:33 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 16:16 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 17:34 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 16:35 bartosz
- 20.05.15 16:47 bartosz
- 20.05.15 17:34 bartosz
- 20.05.15 16:47 bartosz
- 20.05.15 17:28 bartosz
- 20.05.15 17:38 Gotfryd Smolik news
- 20.05.15 18:12 J.F.
- 20.05.15 18:27 Shrek
- 20.05.15 18:27 J.F.
- 20.05.15 18:23 bartosz
- 20.05.15 18:30 Shrek
- 20.05.15 18:53 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=