  • Data: 2011-04-24 20:03:32
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 18:11:49 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Cóż, skoro chcesz trafić to księgi rekordów, jak ta spasła amerykanka,
    > to jest twój problem.

    A co ma do tego otyłość? Moja kobieta to chucherko, a też ceni sobie
    przestrzeń. O tym, że mikry bagażnik jest dobry do wożenia portfela (byle
    nei w dzień wypłaty) nie wspomnę.

    > Litości...
    Nie ma litości dla Andrzeja Ł.

    > Kup sobie Hummera.
    Dziękuję, nie jest on taki duży. Zdecydowanie wolę swoje Berlingo.

    > Pokaż mi inny samochód tani w eksploatacji i serwisowaniu.

    Ford Sierra.

    > Z którego roku modele, hmm?

    A co to ma do rzeczy? Rocznikiem się nie jeździ.
    BMW jakie oglądałem z 2008 roku ma tak samo zresztą. Ba, Citroen Berlingo z
    2009 również.

    --