  • Data: 2011-04-25 11:19:25
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:48:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Udajesz idiotę, czy jesteś idiotą?

    Nie, pozostawiam to Tobie.

    > Zacinasz się gorzej jak stary gramofon. Masz to po granadzie?

    Nie, Granada przez 10 lat jeździła. Wiem, że dla posiadacza kurduplastego
    opelka to nie do pojęcia.

    > Nie zrozumiałeś.
    Nawet nie próbowałem. Rozumienie idiotów jest bardzo trudne, zazwyczaj
    tylko ludzie po specjalistycznych studiach i praktyce to potrafią.

    > To, że to właśnie jest sedno.
    Sedno czego? Jakiś argument poza Twoim przekonaniem, że rocznik to
    najważniejszy parametr użytkowy dla auta?

    > A diamentów jeszcze nie produkowałeś?
    Produkują się. Zakopałem trochę węgla i teraz czekam te parę milionów lat
    :D

    > O czym ty znowu bezsensownie pierdolisz?????

    O Tobie. Każdy by zrozumiał...

    > Masz jakiś uraz do opli?

    Ja? Czy to ja płaczę, że to popierdolona konstrukcja psująca się co chwilę
    czy Ty?
    Ja wiem, że gówno się omija, a nie kupuje.
    --