  • 151. Data: 2010-12-05 18:08:55
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 14:02:13 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale na czym polega to rzekome strzyzenie klienta ?
    > Na przegubach, ktore padna albo i nie, czy na szczotkach alternatora,
    > ktorych wymiana jest nagle znacznie drozsza ?

    Na robociźnie.

    --
    ___________ (R)

  • 152. Data: 2010-12-05 18:12:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 12:31:32 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie klam, sierra nie dalaby rady tak pojechac po tych dziurach do MRU
    > :-P

    Nie? Ciekawe. Zapytak Kenickie'a - on jechał Sierra :D

    > Na A4 okazalo sie nadsterowne :-P
    Niesterowne.

    > I tu sie mylisz. Skrece kola, ustawie sie skosnie do jezdni, rusze pod
    > mniejszym katem, albo choc zawroce i pojade z powrotem.
    > A przy RWD moge tylko wpasc gleboki snieg po prawej.

    Nie ruszysz, kółka pokręcą się w miejscu, przód zacznie się zsuwać do
    krawędzi jezdni.

    > I moc zajac cala szerokosc jezdni, nie baczac na pojazdy z
    > przeciwka...

    To w FWD.

    > Watpie, bo byl syfek na zakrecie. Zrobilby baczka i wystawil bagaznik

    A ja nie wątpię. Tem sam zakręt pokonuwałem 2 minuty później - lekki
    poślizg tyłu, odpuszczenie gazu i kontra i kontynuacja jazdy swoim pasem.

    --
    ___________ (R)

  • 153. Data: 2010-12-05 18:13:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 13:26:13 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > I to załadowana po dach. Prawie nic nie odpadło ;)

    Nic nie odpadło, tylko inercyjny wybił ;)

    --
    ___________ (R)

  • 154. Data: 2010-12-05 18:13:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 16:20:55 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > W moich też - to fajne i funkcjonalne auto dla kogoś, kto potrzebuje
    > przestrzeni. Mam na myśli oczywiście ostatni model, a nie ten poprzedni,
    > zwany kioskiem.

    Spróbuj w nim coś schowac w schowku...

    --
    ___________ (R)

  • 155. Data: 2010-12-05 18:16:06
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 17:50:18 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >I do poślizgu kół przednich dodać jeszcze poślizg tyłu?

    Glupia sprawa, ale na skrzyzowaniu to akurat pomaga.

    >W RWD ręcznego? Do czego?

    Do tego samego. Jakos tak depniecie gazu dawalo rozne wyniki.

    Ot taki test: jedziemy sobie sierra w kolko po sniegu, w pewnym
    momencie wciskamy gaz i co sie stanie ?

    J.

  • 156. Data: 2010-12-05 18:34:15
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Dodanie gazu na zakręcie - jedziesz w pejzaż.
    > Ujęcie gazu na zakręcie - jedziesz w pejzaż.
    > Ujęcie gazu na prostej - dupa Cię wyprzedza.
    > Ruszasz pod górę - mielisz kołami w miejscu i ch.. jedziesz.
    > Chcesz dynamicznie ruszuć skręcając - jedziesz prosto.
    >
    > Co można na FWD - turlać się taś-taś-taś w tempie piechura.

    Podsumowując: RWD jest najlepszym sposobem poruszania się w zimie,
    umożliwia bezpieczną, sprawną i dynamiczną jazdę.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 157. Data: 2010-12-05 18:44:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 18:08:55 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Na robociźnie.

    Ale za co - przeciez roboty na przegladach jest tyle samo.

    Ba - pamietajac rachunki KGHM, to BMW dopiero strzyze klienta :-)

    J.

  • 158. Data: 2010-12-05 18:45:37
    Temat: Re: BMW za dobre na śnieg...
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Robert Rędziak wrote:

    > FWD jest tanie i praktyczne. Na tyle tanie i na tyle praktyczne,
    > że poza segmentem premium, w którym taniość i praktyczność nie
    > są aż tak ważne, praktycznie wykosiło inne rodzaju napędu.

    Zrozumiałem, że właśnie powiedziałeś, że RWD jest niepraktyczne.

  • 159. Data: 2010-12-05 18:56:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 17:57:36 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Nic podobnego. Dodajesz gazu na zakręcie - zacieśniasz skręt.
    >Ujmujesz gazu na zakręcie - dociskasz przód, auto lepiej się kieruje.

    ale jedzie w pejzaz ? No bo skoro dodawanie zaciesnialo zakret, to
    ujecie powoduje ze lepiej sie kieruje do rowu ? :-P

    >No i? Równie dobrze mogłeś napisać 'wyjąć silnik; popchać auto.

    Jakos tak opor na tylnych kolach nie prostuje auta, tylko je obraca.

    >Co ja poradze, że oni to łajzy, a nie kierowcy, a zaczynali od golfów i
    >mają takie same przyzwyczajenia?
    >FWD oznacza 'gaz, gaz. gaz!' W RWD trzeba umieć operować prawym pedałem.

    No nie wiem, IMO w FWD tez trzeba umiec operowac gazem. W koncu sam
    piszesz ze za duzo lub za malo i pejzaz.
    Ale w RWD trzeba bardziej umiec ;-)

    >Na ręcznym? LOL. Mam RWD. A RWD jest jak seks - nie trzeba jechać na
    >ręcznym, wystarczy dać po piździe :D

    I pieknie zawrocic na waskiej drodze stojac przy prawym krawezniku
    miedzy dwoma innymi samochodami ?

    Moga byc czasy zimowe :-)

    J.

  • 160. Data: 2010-12-05 19:05:52
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    > No to na którym?

    Mam Ci podać tytuł?
    Proszę: "Bezmyślność Wszechwiedzącego".
    Albo: "Nieoczekiwana Zmiana Nawierzchni".
    Może być: "W oscylacje wszedłem i ssałem na A4".

    R.