  • 31. Data: 2011-01-25 23:01:47
    Temat: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-25 15:50, Karolek wrote:

    > A gdzie to wyczytales mlotku?

    Może w tym samym miejscu, skąd Ty czerpiesz swoje rewelacje ? :-)

    > No to pisz czego potrzebujesz, naprawde mnie to ciekawi, a tlumaczenia
    > to zachowaj dla siebie.

    Twoją ciekawość mam głęboko w poważaniu :-)

    > Moze mam ci jeszcze zyciorys napisac... chyba sie z koniem na lby
    > pozamieniales.

    Aż tak się tego wstydzisz ? No to wielki żal pseudo anonimku :-)

    > Ta dyskusja nie ma zadnego celu, bo twoje pytanie jest durne i do
    > nieczego nie doprowadzi. Ja tylko delikatnie chcialem ci to uswiadomic.

    To Twoje zdanie, jak najbardziej masz do niego prawo :-) Natomiast Twoje
    właśnie zdanie i opinie mam prawo mieć w dupie :-)

    > Ale czego mozna wymagac od kogos, kto nie potrafi zastosowac prostych
    > wzorow z gimnazjum.

    Musisz się zdecydować: z podstawówki czy z gimnazjum ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 32. Data: 2011-01-25 23:54:18
    Temat: Re: [pištkowo] TIRem prawie jak po=?ISO-8859-2?Q?sznurku?=
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-25 16:39, Massai wrote:

    > Widziałeś żeby tiry miały specjalny problem z ruszaniem na płaskim?

    To czy ja coś widziałem lub nie, nie ma specjalnego znaczenia. Na szybko
    poszukałem i:

    http://www.youtube.com/watch?v=6eEbB3oc6CE&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=omNY_dl7XuI&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=IKQrIoHc89g&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=_Jek7-lV-Mo&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=qMTB7wsvgFA&feature=r
    elated

    Ja widzę conajmniej kilka zakopanych tirów na raczej płaskim terenie.

    Z ciekawości popytam kolegę, który jeździł nimi kilka lat po całej europie.

    > Tiry się zakopują na podjazdach.
    > Tu nie chodzi o nacisk na osie, o tarcie toczne etc.
    > Chodzi zwyczajnie o siły potrzebne do podciągnięcia na szczyt
    > wzniesienia - dużej masy zestawu.

    Dlaczego zatem te cieżarówki utkneły ? Wzniesień tam nie widać.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 33. Data: 2011-01-26 07:29:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-25 23:01, Yans van Horn pisze:

    > Może w tym samym miejscu, skąd Ty czerpiesz swoje rewelacje ? :-)

    Jakie rewelacje?
    Nieprawda jest, ze pisales o odjechaniu z parkingu po kilkunastu
    sekundach, wiec ASB w zwiazku z tym jest be?

    > Twoją ciekawość mam głęboko w poważaniu :-)

    O wow, to mi dojebales matolku :P
    No tak, ale jak nie wiesz co ci jest potrzebne to nie dziwne, ze nie
    potrafisz sobie odpowiedziec na swoje pytania :>

    > Aż tak się tego wstydzisz ?

    Niby dlaczego jedynym powodem mialby byc wstyd.
    Chyba tylko dlatego, ze ty bys bardzo tego chcial :>

    > No to wielki żal pseudo anonimku :-)

    pseudo anonimku? ROTFL
    Chyba nie rozumiesz slow, ktorych uzywasz.

    > To Twoje zdanie, jak najbardziej masz do niego prawo :-) Natomiast Twoje
    > właśnie zdanie i opinie mam prawo mieć w dupie :-)

    A czy ja ci jakies prawo odbieram?
    Masz rowniez prawo byc imbecylem (wiekszosc ludzi skwapliwie z tego
    prawa korzysta).

    > Musisz się zdecydować: z podstawówki czy z gimnazjum ? :-)

    Kiedys byla podstawowka, teraz gimnazjum, widac za mlody jestes, ze nie
    pamietasz.

    --
    Karolek

  • 34. Data: 2011-01-26 08:17:25
    Temat: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po=?ISO-8859-2?Q?sznurku?=
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-25 16:32, Massai pisze:

    > Spec od prostych wzorów się znalazł.
    > Proste zadanie - z górki jadą star i maluch. Na luzie.
    > Który się bardziej rozpędzi na odcinku 300 metrów?
    > No, mistrzu prostych wzorów z podstawówki?

    Zaniedbujac opory toczenia i powietrza to rozpedza sie tak samo.

    --
    Karolek

  • 35. Data: 2011-01-26 09:23:47
    Temat: Re: [pištkowo] TIRem prawie jak po==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3Fsznurku=3F=3D?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Yans van Horn wrote:

> [...]
    elated

    > Ja widzę conajmniej kilka zakopanych tirów na raczej płaskim terenie.

    No właśnie - "raczej" płaskim. Tyle że nie płaskim

    > Z ciekawości popytam kolegę, który jeździł nimi kilka lat po całej
    > europie.

    > Dlaczego zatem te cieżarówki utkneły ? Wzniesień tam nie widać.

    Ech, popatrz na pierwszy film. Jak kierowca wciska sprzęgło, widać ze
    zaczyna się staczać do tyłu.
    Na płaskim się stacza?

    Na filmach trudno zobaczyć niewielkie wzniesienie, a już takie
    wystarczy żeby łyse koła nie mogły wygenerować nawet takiej małej siły
    do podciągnięcia w pionie tych kilkunastu ton.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 36. Data: 2011-01-26 19:48:02
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-26 08:17, Karolek wrote:

    > Zaniedbujac opory toczenia i powietrza to rozpedza sie tak samo.

    ROTFL :-) Witaj prosty świecie podstawówki Karolka :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 37. Data: 2011-01-26 19:57:50
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-26 07:29, Karolek wrote:

    > Jakie rewelacje?
    > Nieprawda jest, ze pisales o odjechaniu z parkingu po kilkunastu
    > sekundach, wiec ASB w zwiazku z tym jest be?

    A ja myślełem, że rozmawiamy o TIR'ach... a może chodzi Ci o TIR'a z ASB
    ? Nie przypominam sobie abym coś pisał na ten temat :-)

    > O wow, to mi dojebales matolku :P

    Dres już wyprałeś ? ;-)

    > No tak, ale jak nie wiesz co ci jest potrzebne to nie dziwne, ze nie
    > potrafisz sobie odpowiedziec na swoje pytania :>

    Nie jest istotne co wymienię :-) Ty i tak sprawnie uprościsz wszystko,
    do tego jednego wzoru, który znasz :-)

    > Niby dlaczego jedynym powodem mialby byc wstyd.
    > Chyba tylko dlatego, ze ty bys bardzo tego chcial :>

    No już dobrze, dobrze :-) Nie wstydź się już :-) Nie będę Cię już pytał :-)

    > pseudo anonimku? ROTFL
    > Chyba nie rozumiesz slow, ktorych uzywasz.

    Tak ? :-) Wyjaśnij proszę zatem, co ono oznacza :-)

    > A czy ja ci jakies prawo odbieram?
    > Masz rowniez prawo byc imbecylem (wiekszosc ludzi skwapliwie z tego
    > prawa korzysta).

    Oo.. większość ludzi jest imbecylami ? Współczuję Ci zatem tego z kim
    się zadajesz :-)

    > Kiedys byla podstawowka, teraz gimnazjum, widac za mlody jestes, ze nie
    > pamietasz.

    Widzę, że z historii również pała :-) Kiedyś, to również było gimnazjum
    :-)))

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 38. Data: 2011-01-26 20:13:16
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-26 09:23, Massai wrote:

> [...]
    > wystarczy żeby łyse koła nie mogły wygenerować nawet takiej małej siły
    > do podciągnięcia w pionie tych kilkunastu ton.

    Zauważ, że te Tiry nie mogą jechać ANI do przodu ANI do tyłu. Skoro
    uważasz, że tam jest wzniesienie, to jednym kierunku powinien pojechać
    łatwiej - nic takiego nie widać.

    Jaki z tego wniosek ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 39. Data: 2011-01-26 21:07:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-26 19:57, Yans van Horn pisze:

    > A ja myślełem, że rozmawiamy o TIR'ach... a może chodzi Ci o TIR'a z ASB
    > ? Nie przypominam sobie abym coś pisał na ten temat :-)

    Zacznijmy od tego, ze chyba nie wiesz co to TIR.
    Druga sprawa, ze pisales o rewelacjach, jedna z nich nazwales wlasnie ta
    z watku o ASB. Czegos jeszcze nie ogarniasz?

    > Dres już wyprałeś ? ;-)

    Nie puszczaj mi oczek pedale.
    Juz ci napisalem, ze to nie ten adres.

    > Nie jest istotne co wymienię :-) Ty i tak sprawnie uprościsz wszystko,
    > do tego jednego wzoru, który znasz :-)

    Najpierw trzeba by umiec cokolwiek wymienic, w twoim przypadku to bedzie
    nie lada wyzwanie :>

    > No już dobrze, dobrze :-) Nie wstydź się już :-) Nie będę Cię już pytał :-)

    Pytac mozesz ile chcesz, uzyskac odpowiedzi nie musisz, ale widac to dla
    ciebie nie pojete :P

    > Tak ? :-) Wyjaśnij proszę zatem, co ono oznacza :-)

    Zajrzyj do SJP nieuku.

    > Oo.. większość ludzi jest imbecylami ? Współczuję Ci zatem tego z kim
    > się zadajesz :-)

    Zapewne ty obracasz sie tylko w gronie wyzej wyksztalconych :P

    > Widzę, że z historii również pała :-) Kiedyś, to również było gimnazjum
    > :-)))

    Taki stary to ja nie jestem, ale skoro to pamietasz, znaczy sie moze
    demencja starcza cie juz dopadla i stad te bzdury, ktore tu wypisujesz.

    --
    Karolek

  • 40. Data: 2011-01-26 21:46:56
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-26 21:07, Karolek wrote:

    > Zacznijmy od tego, ze chyba nie wiesz co to TIR.

    Ciężarówka jeżdżącą jako TIR (powyżej skrót myślowy) nie może mieć ASB ? ;-)

    > Druga sprawa, ze pisales o rewelacjach, jedna z nich nazwales wlasnie ta
    > z watku o ASB. Czegos jeszcze nie ogarniasz?

    Być może ty lubiesz mieszać śledziki z watą cukrową, ale ja jednak nie :-)

    > Nie puszczaj mi oczek pedale.
    > Juz ci napisalem, ze to nie ten adres.

    Braki w twej wiedzy są zaiste ogromne :-)

    > Najpierw trzeba by umiec cokolwiek wymienic, w twoim przypadku to bedzie
    > nie lada wyzwanie :>

    Możesz zostać przy tej wersji :-) Lepiej będzie Ci się będzie spało :-)

    > Pytac mozesz ile chcesz, uzyskac odpowiedzi nie musisz, ale widac to dla
    > ciebie nie pojete :P

    Wysil te kilka komórek: "Nie będę Cię już pytał" :-)

    > Zajrzyj do SJP nieuku.

    http://www.sjp.pl/pseudo

    Czyli musiałeś użyć słownika aby się dowiedzieć co to słowo znaczy, i
    uważasz, że to jedyne jego znaczenie ? :-))) Baza wiedzy o Tobie rośnie :-)

    Ciekawe co na to np. cząstki pseudo elementarne :-)

    > Zapewne ty obracasz sie tylko w gronie wyzej wyksztalconych :P

    Czyli według Ciebie istnieją dwa poziomy ? :-) Imbecyl albo osoba z
    wższym wykształceniem ? :-)

    > Taki stary to ja nie jestem, ale skoro to pamietasz, znaczy sie moze
    > demencja starcza cie juz dopadla i stad te bzdury, ktore tu wypisujesz.

    Zdecyduj się: jestem taki młody czy taki stary ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik