  • 1. Data: 2011-01-22 23:28:54
    Temat: Policja
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Trzy dni temu wjechałem za zakaz 13,5t Moim małym zestawem 45ton.[znak kierował
    na autostrade wczesniej ale droga wydawała mi sie za wąska taka osiedlowa wiec
    niechcący wpakowałem sie do miasteczka]
    1 w nocy,miasteczko śpi ja w rynku na głownej drodze policja nie śpi.
    Stoją sobie grzecznie przy drodze-juz zastanawiam sie ile mnie to bedzie kosztowało.
    Staję ,podchodzi policjant a ja pytam w jezyku angielsko-niemieckim:któredy na
    autostragę .
    Pokazuje droge niestety jest jakieś 200m za mną.Pomaga wycofać i macha na
    pozegnanie[przypominam wjechałem na zakaz jakieś 500-800m]
    To nie sen -to francja.A policja[czyli żandarmeria]jest po to by pomagać a nie karać
    pozdro.jack

  • 2. Data: 2011-01-22 23:42:56
    Temat: Re: Policja
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > To nie sen -to francja.A policja[czyli żandarmeria]jest po to by
    > pomagać a nie karać pozdro.jack

    Wroclaw ul Slezna, odcinek jednokierunkowy - kolo Arkad. Przejechalem juz na
    zoltym, moglem zahamowac ale... no wiecie. Zrownal sie za chwile ze mna
    radiowoz i pan dal sygnal paluszkiem "no no aby to bylo ostatni raz". Pomogl mi
    byc lepszym kierownikiem :> i mandatu nie dal. Innym razem zaliczylem +20 za
    duzo (Wisniowa, obok zespolu szkol czasami susza). Zapomnialem PJ a moze
    PJ+DR... dal czas operacyjny 10minut na przywiezienie z domu. Przywiozlem i
    mandacik byl tylko za predkosc.

    Takze...

  • 3. Data: 2011-01-23 15:13:01
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    ZAJEBISTA policja w zajebistym miescie MYSŁOWICE:

    ostatnio od tych %$%$#^# dostalem gratisowo 2pkt i 100zl na wigilie za to,
    ze za szybko odpiąłem pasy do kontroli i kawalek przejechałem bez nich....
    Z daleka widzialem ze mnie zatrzymują... a że dopiero wyjechałem z osiedla i
    miałem przymarzniętą szybe (do uszczelki), zapakowany w grubą kurtke by
    otworzyć okno odpiąłem pas by było wygodniej i tak powoli zjechałem na
    bok....stwierdzili ze nie mialem pasow a dobrze widzili ze je odpinałem ->
    zrobilem to max 5m przed jednym z nich, który podlazil do auta i kazal
    dmuchac w alkomat.... na nic tlumaczenia....wiedza lepiej, jak zawsze...

    POLSKA właśnie!!!!

    --
    uciu

  • 4. Data: 2011-01-23 15:26:42
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-22 23:28, jack pisze:

    > To nie sen -to francja.A policja[czyli żandarmeria]jest po to by pomagać a nie
    karać
    > pozdro.jack

    Mnie tam dwa razy zatrzymali - raz za niemanie świateł (a konkretnie za
    postojowe), raz do dmuchania w alko, a przy okazji rozmawiałem przez
    komórkę. Skończyło się bez mandatów i punktów;)

    Shrek