  • 1. Data: 2011-01-23 00:26:00
    Temat: Toyota Rav4 - I, II, III gen. różnice w 4WD
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Jest tych Ravek na rynku trochę i ciut ciut, a na każdej stronie www
    piszą co innego. Chciałbym w miarę możliwośći uporządkować te wiadomości.
    Toyota np. o III generacji mówi 4WD all-time (ale dodaje żę On Demand) -
    co tzn.? Tzn. jak przód się uślizgnie to tył się dołączy jak się wiskoza
    zasprzęgli?
    Z kolei podobno II gen. ma lepszy napęd 4WD - inny?
    Co to znaczy Rav4 w wersji S?
    Myślałem że one nie mają żadnych przycisków spinająćych na siłę obie
    osie, a tu niespodzianka (dla mnie):
    http://www.autogaleria.pl/auto_test/toyota-rav4-2.0-
    multidrive-s-sol,434.html

    Proszę o opis i metodę działania:
    - I generacji
    - II generacji
    - III generacji
    - wersji S (nie wiem kiedy one występowały/występują)

    Dzięki z góry!

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327