-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.
dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 26 Jan 2011 20:13:16 +0100
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [pištkowo] TIRem prawie jak
po==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3Fsznurku=3F=3D?=
References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
<4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
<4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@4...com>
<4d3dd99e$0$2484$65785112@news.neostrada.pl> <ihlbpg$qdu$1@news.onet.pl>
<4d3eadcf$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4d3ec26b$0$2456$65785112@news.neostrada.pl> <ihmqr8$qhr$1@news.onet.pl>
<4d3f5498$0$2454$65785112@news.neostrada.pl> <iholmj$afb$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <iholmj$afb$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <4d40724c$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
X-Trace: 1296069196 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2453 83.16.130.26:1988
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345674
[ ukryj nagłówki ]On 2011-01-26 09:23, Massai wrote:
>>> Tiry się zakopują na podjazdach.
>>> Tu nie chodzi o nacisk na osie, o tarcie toczne etc.
>>> Chodzi zwyczajnie o siły potrzebne do podciągnięcia na szczyt
>>> wzniesienia - dużej masy zestawu.
>>
>> Dlaczego zatem te cieżarówki utkneły ? Wzniesień tam nie widać.
>
> Ech, popatrz na pierwszy film. Jak kierowca wciska sprzęgło, widać ze
> zaczyna się staczać do tyłu.
> Na płaskim się stacza?
> Na filmach trudno zobaczyć niewielkie wzniesienie, a już takie
> wystarczy żeby łyse koła nie mogły wygenerować nawet takiej małej siły
> do podciągnięcia w pionie tych kilkunastu ton.
Zauważ, że te Tiry nie mogą jechać ANI do przodu ANI do tyłu. Skoro
uważasz, że tam jest wzniesienie, to jednym kierunku powinien pojechać
łatwiej - nic takiego nie widać.
Jaki z tego wniosek ?
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.11 21:07 Karolek
- 26.01.11 21:46 Yans van Horn
- 27.01.11 08:10 Karolek
- 27.01.11 12:20 Massai
- 27.01.11 17:47 Adam Płaszczyca
- 27.01.11 20:22 Karolek
- 27.01.11 20:26 Karolek
- 27.01.11 20:43 Yans van Horn
- 27.01.11 21:55 Karolek
- 28.01.11 08:34 Massai
- 28.01.11 09:56 Karolek
- 28.01.11 23:42 Adam Płaszczyca
- 29.01.11 09:26 Karolek
- 29.01.11 14:10 jack
- 29.01.11 14:34 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A gdyby to był elektryk?
- Yanosik
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
Najnowsze wątki
- 2025-03-29 Re: Kompensacja mocy biernej przy 230VAC
- 2025-03-29 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-29 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- 2025-03-28 A gdyby to był elektryk?
- 2025-03-28 Współczesny falomierz
- 2025-03-28 Rzeszów => WEBCON Developer <=
- 2025-03-28 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-03-28 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-03-28 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-28 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-28 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-28 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-03-28 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-28 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=