  • 81. Data: 2010-01-06 12:19:44
    Temat: Re: pentax k10d/k20d nikon d80/d90
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    > (...)w porównaniu z Tamronem 17-70f2.8 ktorego i tak zwykle mam w torbie.
    Masz dobre znajomości, że dali Ci do testowania prototyp ;-)
    Tak tylko gwoli ścisłości (bo wyżej wymieniasz prawidłowy zakres), oczywiście
    literówka. Niestety nie ma jeszcze takiego Tamrona, choć zakres i światło miałby
    ciekawy.

  • 82. Data: 2010-01-06 15:32:34
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> napisał:

> [...]
    oczywiście
    > literówka. Niestety nie ma jeszcze takiego Tamrona, choć zakres i światło

    Fakt - literówka - oczywiście chodziło o 17-50f2.8. I masz rację, ze szkoda,
    ze Tamron nie zrobił takiego obiektywu. Ale - z tym prototypem to prawie że
    trafiłeś - kupowałem tego Tamrona (w Polsce) zaraz jak tylko wypuścili
    wersję do Pentaxa i mam obiektyw z dwucyfrowym numerem seryjnym. Pamiętam,
    ze na amerykańskich forach Pentaksiarze pytali, kiedy będzie dostępny ten
    Tamron - a ja już miałem. Jak widać i do Polski nowości czasem trafiają.

    Dzięki za sprostowanie!

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)