  • 1. Data: 2010-01-01 22:26:56
    Temat: [info] Fotografia w Bieszczadach: pokaz slajdów, konkurs fotograficzny
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    Cześć,

    Jeśli ktoś z Was ma wolny czas w połowie stycznia, zapraszam na
    współorganizowane przeze mnie slajdowisko w Zagrodzie Magija w Orelcu
    "Moja przygoda w Andach" (wstęp wolny)

    Mieczysław Darocha pokaże zdjęcia i opowie o swojej wyprawie na
    najwyższy szczyt Ameryki Południowej - legendarną Aconcagua. Mimo
    komercyjnej organizacji takiej wyprawy przez wyspecjalizowane biura
    podróży zdobycie tej góry nie należy do łatwych.
    http://fotowarsztaty.com/index.php/Wydarzenia/Moja-p
    rzygoda-w-Andach-slajdowisko.html

    Zapraszam również na weekendowe warsztaty fotograficzne "Photoshop dla
    fotografów", które rozpoczną się w Zagrodzie Magija następnego dnia po
    powyższym pokazie slajdów, będzie to więc bardzo fotograficzny weekend.
    http://fotowarsztaty.com/index.php/Tematy/Photoshop-
    dla-fotografow.html

    Przy okazji, także do połowy miesiąca można nadsyłać prace na "leśny"
    konkurs fotograficzny - "Leśne fotografie 2009'
    Konkurs po raz dziewiąty organizuje Regionalna Dyrekcja Lasów
    Państwowych w Krośnie, nagrodą główną jest weekendowy pobyt dla 2 osób w
    Bieszczadach.
    http://fotowarsztaty.com/index.php/Wydarzenia/Konkur
    s-Lesne-fotografie-2009.html

    Pozdrawiam noworocznie,