  • Data: 2010-01-04 22:12:46
    Temat: Re: pentax k10d/k20d nikon d80/d90
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam doświadczenia z K100D, K10D, K7 i Nikonem D90. Mogę potwierdzić, że
    > AF np. w K7 nie odstaje od tego w D90. Nikon jest szybszy w gorszym
    > świetle, ale kiepski choćby w trybie AF-C (z NIkkorem 70-300 VR) -
    > wypada gorzej niż K7 (oczywiście to tylko moja subiektywna opinia).

    czy mowiac o nikonie, porownujecie af z obiektywami na "srubokret" czy z
    silnikiem ultradzwiekowym, bo to tez moze miec jakies znaczenie?

    czy ktos ma moze porownanie af w nikonie d70 z pentaxem k10d? w moim d70
    z "srubokretem" af dziala dosc slabo przy slabym swietle lub z malo
    kontrastowym obiektem, np. we mgle ale porownania specjalnie nie mam,
    poza jedna sytuacja, gdy moj d70 nie chcial juz ostrzyc we mgle, a canon
    300d albo 350d, juz nie pamietam, lapal ostrosc bez problemu (jaki
    obiektyw byl podpiety do canona nie pamietam, ale pewnie jakas srednia
    klasa)

    www.pbase.com/piotrstankiewicz