  • Data: 2010-01-04 23:04:49
    Temat: Re: pentax k10d/k20d nikon d80/d90
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obstawiam raczej niedopracowaną procedure testowania - przesiadłem się z
    > K10D na K20D i w/g mnie stabilizacja działa w nich jednakowo.

    Mozliwe, bo chyba ciezko dobrze przetestowac stabilizacje. Z tego co
    czytalem, to koles bierze do lap aparat i robi zdjecia, a pozniej
    subiektywnie ocenia, czy poruszone, czy nie. Wystarczy, ze jednego dnia
    sie wyspal, a drugiego nie i jest po nocnej imprezie i juz rezultaty
    moga byc inne. I sama ocena, czy ostre czy juz nie tez jest dyskusyjna
    pewnie.

    Choc moze tez byc tak, ze jednak zastosowano w k20d ten sam mechanizm co
    w k10d i mechanizm nie do konca sobie radzi z nowa matryca (np. k20d ma
    mniejsze fizycznie piksele, a "krok" mechanizmu jest za duzy, albo cos w
    ten desen).

    www.pbase.com/piotrstankiewicz