    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Date: Thu, 06 Jan 2011 18:45:55 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Jeśli musisz gwałtownie machać kierownicą... to jechałeś za szybko.

    > Krzysiek Kiełczewski

    To oczywiste ze jechal za szybko. Sam pisal że zmęczony że trochę slsko że
    koleiny że wyprzedzal. Nie widzę żadnego powodu dla ktorego ktokolwiek mialby za
    zdarzenie wyplacić złotowkę. To bylo rozwalenie samochodu na własne zyczenie.
    Jak teraz będę mial kaprys żeby siekierą rozwalać swój samochód i to zrobię. To
    jak mi przejdzie to do kogo o odszkodowanie mam wystąpić?