  • Data: 2011-01-06 18:36:26
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jan 2011, Plumpi wrote:

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał

    > Ty nie rozumiesz, że PoRD jednoznacznbie "mówi", że należy się upewnić czy
    > jest wystarczająca widoczność i miejsce do wykonania manewru wyprzedzania.

    Ykhm... wnoszę o skreślenie tego argumentu.
    Z opisu wynika, że wyprzedzanie nie miało nic do tego, było wcześniej,
    skończyło się pomyślnie, a że "przy okazji":

    > Poza tym też "mówi", że prędkość jazdy nalezy dostosować do warunków
    > panujących na drodze.

    ...większej prędkości niż drugiego pojazdu, to jest (owo wyprzedzanie)
    poza konkursem.
    Jest nawet możliwe, że podczas wyprzedzania się "sprężył" i dokładniej
    obserwował drogę, a tuż po manewrze odpuścił ("przed momentem patrzyłem
    i pusto było").

    pzdr, Gotfryd