  • Data: 2011-01-06 19:25:36
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyrażasz się bardzo kategorycznie, jak na to że uczciwie przyznać
    > trzeba iż "jakiś" udział we wpakowaniu się na nieruchomą przeszkodę
    > by się znalazł, prawda?

    nie mowie ze nie. to dosc niefortunny zbieg okolicznosci ale troche mojej w
    tym winy bylo (choc zwykle tamtedy jezdze duzo szybciej). nie uwazam
    natomiast ze jest to znaczacy procent. zreszta przyznalem to w ktoryms
    poscie.
    moze jakbym mial kola napompowane na opor, nowe sprezyny w przednim
    zawieszeniu to moze by sie schowala mi pod samochodem ta bryla. gdybac sobie
    mozna..

    > I to nie pierwszy taki post w tym wątku (poprzedni na który odpisałem
    > był w stylu "tam nie miało być lodu i basta" - no nie miało, tylko
    > dlaczego to pod adresem zarządcy drogi?)
    >
    > Popatrz na tekst wyżej ("koniec kropka").

    moje bardziej kategoryczne podejscie wynika z pewnego betonu i bynajmniej
    nie chodzi mi o taki lezacy na drodze.

    > Wynika z niego, że na trzeźwych rowerzystów nie patrzysz.
    > Zbiór obiektów obserwowanych jest zamknięty, "nie podpada".
    > Mieści się w kategorii owej bryły lodu (być może równie
    > rzadko występuje!)

    patrze:) juz nie jeden trzezwy rowerzysta okazal sie nie do konca trzezwy

    > pzdr, Gotfryd
    > (z wnioskiem, że z "zawsze", "nigdy", tudzież "koniec kropka"
    > to ostrożnie trzeba, bo się rykoszetem lubi odbijać ;))

    jak wspomnialem probowalem uciac takie durne dywagacje niewiele wnoszace:)
    koniec kropka;)