  • Data: 2011-01-06 19:19:49
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten argument, jakby to powiedzieć.... słuszny jest.
    > Pytaniem jest do kogo ma iść pretensja o to?
    > Może tak - jak ktoś Ci wrzuci bombę do ogródka, to uważasz że miałbyś
    > za to odpowiadać? Nie powinno jej tam być, a ogródek Twój.
    >
    > Problemem jest oczywiście niemożność zlokalizowania odpowiedzialnego
    > za zdarzenie, być może ("przyczynił się") częściowo: nawet nie "winnego"!
    > - nie wiadomo czy mozna mu przypisać winę, ale odpowiedzialność za szkodę
    > lub "przyczynienie się" tak.
    >
    > Ale jesteś w sytuacji człowieka któremu ktoś się włamał do wynajmowanego
> [...]

    wyjasnienie dobre. doskonale je rozumiem. z jednej strony strony wiem ze to
    nie ich wina ze ta bryla sie tam znalazla ale z drugiej odpowiadaja za
    utrzymanie drogi w bezpiecznym stanie.

    to tak jak z wyjebaniem sie na lodzie przed moja firma. co ja winny moge byc
    posypalem sola, piachem a kobieta i tak sie wywalila (hipotetycznie, nigdy
    nikt u mnei nie wyrznal). odpowiadam ja. a co ja winny ze mroz i woda daja
    lod?

    prawde mowiac pogodzilem sie ze mam male szanse na odszkodowanie. bede
    probowal ale juz szukam czesci. sposobem gospodarczym po uzyskaniu nieco
    informacji technicznych mozliwe ze uda sie zejsc z kosztami naprawy do
    1-1,5kpln. a to juz kwota ktorej moge podolac. To co innego niz 5 czy
    10kpln...