    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pare pytan lamera
    Date: Tue, 13 Nov 2012 07:03:03 -0600

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnka3uu8.2n1.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Niestety, tutaj (i np na pr.foto) jest troche betonu, ktoremu ego nie
    > pozwala dostrzec swiata dalej. Ja nie potrzebuje -> nikt nie potrzebuje.
    > Update scorefile'a jest IMO jednak lepszym pomyslem niz proby kruszenia ;)

    Beton to raczej po stronie czytających którzy mimo że przeczytali
    dalej mylą "nie działa dobrze => niepotrzebne" z "ja nie potrzebuje
    => nikt nie potrzebuje". Nigdzie nie użyłem argumentu że ja nie
    potrzebuję i dlatego jest ta usługa niepotrzebna. Od początku
    piszę że funkcja nie działa, nie można jej ufać i stąd jest zbędna.

    > Ale musisz przyznac, ze taka sytuacja, jak i falszywe
    > raporty doreczenia są irytujace (co absolutnie nie
    > oznacza skreslania calej uslugi, zgoda).

    A możesz uzasadnić do czego Ci potrzebna usługa potwierdzania
    która niczego faktycznie nie potwierdza? To, że wysłałeś sms'a
    to wiesz, bo chyba telefon Ci daje jakąś informację że wysłany...
    A to czy dotarł, jak widzimy z relacji świadków, nie jest pewne
    nawet gdy potwierdzenie dostarczenia przyjdzie do nadawcy.