    From: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: panoramicznie
    Date: Thu, 17 Dec 2009 12:13:37 -0800 (PST)

    On 17 Gru, 18:44, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:
    > Gdyby ktos mial ochote zerknac - kilka nowych panoramek.
    > Wszystkie z Olympusa PENa :D
    >
    > http://robertkresa.com/iNEW.html
    >
    > --
    > [rK]      http://robertkresa.com

    Właśnie się zbierałem żeby napisać coś obraźliwego na grupie, bo k..
    "wszyscy jadą pod prąd": Jeden taki ciągle wrzuca panoramki które ni
    ch..a się nie otwierają , drugi narcystyczny f..t (jakoś na enn..)
    wciąż się onanizuje swą głupotą. Nikt nie tu już pokazuje swoich zdjęć
    (kiedy ostatnio Jurek ABPC coś wrzucił, to go zaraz zgraja szakali
    zaszczekała).
    Uff.
    Co Ty Robercie robiłeś w Nikiszowcu o tej porze roku. Czemu nie widzę
    tam istot żywych (babci nad grobem "stojącej" nie liczę). Czy to Ty
    niegodziwcze wydrapałeś swoje inicjały na barierce Trasy WZ??
    I co do k.. nędzy robi w Twoich rękach Olympus??
    Mariusz
    PS. Ja mam zakaz "stadionowy" zbliżania się do fotoaparatu.