  • 1. Data: 2009-12-17 17:44:46
    Temat: [FOTO] panoramicznie
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    Gdyby ktos mial ochote zerknac - kilka nowych panoramek.
    Wszystkie z Olympusa PENa :D

    http://robertkresa.com/iNEW.html

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 2. Data: 2009-12-17 20:13:37
    Temat: Re: panoramicznie
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>

    On 17 Gru, 18:44, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:
    > Gdyby ktos mial ochote zerknac - kilka nowych panoramek.
    > Wszystkie z Olympusa PENa :D
    >
    > http://robertkresa.com/iNEW.html
    >
    > --
    > [rK]      http://robertkresa.com

    Właśnie się zbierałem żeby napisać coś obraźliwego na grupie, bo k..
    "wszyscy jadą pod prąd": Jeden taki ciągle wrzuca panoramki które ni
    ch..a się nie otwierają , drugi narcystyczny f..t (jakoś na enn..)
    wciąż się onanizuje swą głupotą. Nikt nie tu już pokazuje swoich zdjęć
    (kiedy ostatnio Jurek ABPC coś wrzucił, to go zaraz zgraja szakali
    zaszczekała).
    Uff.
    Co Ty Robercie robiłeś w Nikiszowcu o tej porze roku. Czemu nie widzę
    tam istot żywych (babci nad grobem "stojącej" nie liczę). Czy to Ty
    niegodziwcze wydrapałeś swoje inicjały na barierce Trasy WZ??
    I co do k.. nędzy robi w Twoich rękach Olympus??
    Mariusz
    PS. Ja mam zakaz "stadionowy" zbliżania się do fotoaparatu.

  • 3. Data: 2009-12-17 21:24:31
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Właśnie się zbierałem żeby napisać coś obraźliwego na grupie, bo k..
    > "wszyscy jadą pod prąd": Jeden taki ciągle wrzuca panoramki które ni
    > ch..a się nie otwierają , drugi narcystyczny f..t (jakoś na enn..)

    o qrde
    powalilo mnie wreszcie mamy jednego fachowca tutaj na grupie.
    a jakze ma swoja galerie , troche szczena mi opadla strona graficzna
    zapowiada sie pro .
    fotografik , moze nawet robi photogryphy albo inne digiarty.

    no wiec oniesmielony zagladam i coz widze :

    http://strony.aster.pl/atrix/rozmaitosci/imagepages/
    image7.html

    no qrde szczena opada .

    chlopie co ty nie umiesz kadrowac ?
    walisz sensorem centralnym w srodek bez sensu.

    a obetnij ze troche z gory nad glowami babek to zdejcie - to sie
    poprawi , zaciesni. skondensuje , uspojni.
    a po co obciales osiolkowi kopytka - to podstawowy blad - nog ani
    kopytek sie tak bez sensu nie obcina.
    a te babke z prawej tak ni to obciales , ni to pozostawiles.
    co to ma byc?
    a ta brudna szarosc ? nad kolorem nie panujesz bo bys zostawil , nad
    szaroscia tez nie.

    galeria sie otwiera pieknie ale zdjecie do d.

    dalem se spokoj z dalszym ogladaniem - mozna se smak popsuc.
    ten tpro niby ma otwierajaca sie galerie , ale zawrtosc ... nie ma co
    komentowac
    Ale idzie za to z pradem.
    chlopie wez pare lekcji u jakiegos plastyka , studenta drugiego roku
    lub wyzej asp , poogladaj pare albumow ze sztuka klasyczna i
    wspolczesna , porob wlasnorecznie pare szkicy - a dopiero pozniej mow
    kto z pradem a kto pod proad bo widze ze cienko cienko.
    jak wiazesz koniec z koncem raobiac takie zdjecie ?

  • 4. Data: 2009-12-17 21:48:02
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <e...@j...goo
    glegroups.com>
    Mariusz Redlicki wrote:

    > Co Ty Robercie...

    Sluchalem z zona niemieckich przyspiewek z ogniem w tle i przy okazji
    jakos tak...

    Faktycznie, zdjec i sensownych rozmow coraz mniej.
    Szkoda tylko - ale to nie dziwi - ze nie odzywaja sie ci czytajacy, a
    niepiszacy.
    Przez to, zwyciestwo anonimowych frustratow walczacych ze slaboscia
    wlasnych dni wydaje sie sie rzecza dokonana.
    A moglo byc tak pieknie...

    --
    [rK] http://robertkresa.com (nie gadam z anonimami)

  • 5. Data: 2009-12-18 07:08:48
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > Przez to, zwyciestwo anonimowych frustratow walczacych ze slaboscia
    > wlasnych dni wydaje sie sie rzecza dokonana.

    zeby bylo pieknie trza robic piekne zdjecia.
    slowami zdjecia nie zastapisz.

  • 6. Data: 2009-12-18 07:26:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > wspolczesna , porob wlasnorecznie pare szkicy - a dopiero pozniej mow
    > kto z pradem a kto pod proad bo widze ze cienko cienko.

    He, fajnie się pośmiać z rana :)

    A tak przy okazji - jak to się mówi to ''o qrde''? Krde (z farcuskiego)
    czy kjurde, a może kjudi? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-12-18 07:32:22
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 23:08:48 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > zeby bylo pieknie trza robic piekne zdjecia.
    > slowami zdjecia nie zastapisz.

    On robi.
    Piotr

  • 8. Data: 2009-12-18 07:44:18
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 18 Dez., 08:32, Piotr <p...@w...pl> wrote:

    > On robi.
    > Piotr

    przeciez nie pisze ze nie robi.
    ma sam ze soba dyskutowac jesli chce zeby bylo pieknie ?

  • 9. Data: 2009-12-18 08:38:29
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 23:44:18 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > przeciez nie pisze ze nie robi.
    > ma sam ze soba dyskutowac jesli chce zeby bylo pieknie ?

    Nie odnoszę się do tego czego nie ma, tylko do tego co napisałeś.
    Z treści i kontekstu jasno nie wynika do kogo to piszesz, ani nawet po co,
    więc pozwoliłem sobie na domysły.
    Piotr

  • 10. Data: 2009-12-18 08:39:41
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 17 Gru, 18:44, _rK_ <
    > Gdyby ktos mial ochote zerknac - kilka nowych panoramek.
    > Wszystkie z Olympusa PENa :D

    Dobre, zwlaszcza wyludniony Nikisz.
    StaM