  • Data: 2009-12-18 08:51:27
    Temat: Re: panoramicznie
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Gru, 22:48, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:
    > In <e...@j...goo
    glegroups.com>

    > Faktycznie, zdjec i sensownych rozmow coraz mniej.
    > Szkoda tylko - ale to nie dziwi - ze nie odzywaja sie ci czytajacy, a
    > niepiszacy.
    > Przez to, zwyciestwo anonimowych frustratow walczacych ze slaboscia
    > wlasnych dni wydaje sie sie rzecza dokonana.
    > A moglo byc tak pieknie...

    Przegladam to forum coraz rzadziej, bo wydaje sie byc opanowane przez
    kilku frustratow, traktujacych je jak swoje podworko. Sensownych
    postow coraz mniej (zauwaz ze zniknelo wiele osob majacych COS do
    powiedzenia), a odzywac sie dla samego "podtrzymywania bicia piany"
    chyba nie watro. Zeby nie bylo ze nic mi sie nie podoba, musze
    przyznac ze z przyjemnoscia czytam posty kilku osob.

    Mariusz