  • Data: 2009-12-17 21:24:31
    Temat: Re: panoramicznie
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie się zbierałem żeby napisać coś obraźliwego na grupie, bo k..
    > "wszyscy jadą pod prąd": Jeden taki ciągle wrzuca panoramki które ni
    > ch..a się nie otwierają , drugi narcystyczny f..t (jakoś na enn..)

    o qrde
    powalilo mnie wreszcie mamy jednego fachowca tutaj na grupie.
    a jakze ma swoja galerie , troche szczena mi opadla strona graficzna
    zapowiada sie pro .
    fotografik , moze nawet robi photogryphy albo inne digiarty.

    no wiec oniesmielony zagladam i coz widze :

    http://strony.aster.pl/atrix/rozmaitosci/imagepages/
    image7.html

    no qrde szczena opada .

    chlopie co ty nie umiesz kadrowac ?
    walisz sensorem centralnym w srodek bez sensu.

    a obetnij ze troche z gory nad glowami babek to zdejcie - to sie
    poprawi , zaciesni. skondensuje , uspojni.
    a po co obciales osiolkowi kopytka - to podstawowy blad - nog ani
    kopytek sie tak bez sensu nie obcina.
    a te babke z prawej tak ni to obciales , ni to pozostawiles.
    co to ma byc?
    a ta brudna szarosc ? nad kolorem nie panujesz bo bys zostawil , nad
    szaroscia tez nie.

    galeria sie otwiera pieknie ale zdjecie do d.

    dalem se spokoj z dalszym ogladaniem - mozna se smak popsuc.
    ten tpro niby ma otwierajaca sie galerie , ale zawrtosc ... nie ma co
    komentowac
    Ale idzie za to z pradem.
    chlopie wez pare lekcji u jakiegos plastyka , studenta drugiego roku
    lub wyzej asp , poogladaj pare albumow ze sztuka klasyczna i
    wspolczesna , porob wlasnorecznie pare szkicy - a dopiero pozniej mow
    kto z pradem a kto pod proad bo widze ze cienko cienko.
    jak wiazesz koniec z koncem raobiac takie zdjecie ?