  • Data: 2009-12-18 10:58:16
    Temat: Re: panoramicznie
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dnia 17-12-09 22:24 XX YY był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > chlopie co ty nie umiesz kadrowac ?
    > walisz sensorem centralnym w srodek bez sensu.
    > a obetnij ze troche z gory nad glowami babek to zdejcie - to sie
    > poprawi , zaciesni. skondensuje , uspojni.

    To, że ty nie widzisz w danym kadrze sensu, wcale nie znaczy, że z
    autorem jest coś nie w porządku. Obawiam się, na podstawie twoich
    postów, że jest zgoła odwrotnie.

    Oglądając zdjęcia o(b)mawianego autora, przy większości gotów byłbym bić
    brawo. Nawet, gdy mi się któreś podoba mniej, nie zamierzam z tego
    powodu wylewać na Autora pomyj.
    No ale ja nie pretenduję do miana wszystkowiedzącego najlepiej :)

    Klasa wypowiedzi świadczy o klasie wypowiadającego.

    Grupę bardzo przepraszam, że złamałem się i odpisałem na post
    ewidentnego trolla :/

    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,