  • Data: 2010-07-04 23:42:40
    Temat: Re: panda 1.1-czy warto?
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.07.2010 14:40, alex123 pisze:
    > Mam możliwość kupienia od znajomego Fiata Pandę 1.1, 40 kW (54 KM),
    > LPG, 4-letnia, przebieg 125000. Cena ok. 9500. Samochód kupiony i
    > rejestrowany w Polsce. Chciałbym się Was poradzić czy samochód jest
    > wart swojej ceny (oczywiście zakładając, że jest w 100% sprawny)? Czy
    > mogę się spodziewać jakichś problemów po dość dużym jak na 4 lata
    > przebiegu? Z góry dzięki za każdą opinię i poradę.

    Miałem okazję dużo jeździć Pandą 1.2 bez lpg. Autko bardzo fajne i
    oszczędne, jedyne na co trzeba zwracać uwagę to komputer (lubi padać),
    mi poza tym padło elektroniczne wspomaganie - wymiana modułu trochę
    szarpie po portfelu. Z autka byłem bardzo zadowolony, niestety skończyło
    żywot na czołówce z Palio (nic się nikomu nie stało).

    Pozdrawiam
    Daniel