  • Data: 2010-07-05 00:16:02
    Temat: Re: panda 1.1-czy warto?
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nom" napisał

    > Kup takie jak zaleca producent.

    Chciałbym tutaj dodać swoje 3 grosze: Tak, takie jak zalece producent, ale
    niekoniecznie producent auta, może producent świec? Auto zasilane LPG jednak
    powinno mieć nieco inną przerwę itp.
    Jest taki producent świec, Iskra Kielce, która w swojej ofercie ma zaskakująco
    dużo różnych świec, w tym świec zapłonowych dedykowanych czasem do całkiem
    egzotycznych aut i silników, w tym wersje specjalnie dla LPG.
    Dodatkowo łatwo je dobrać na ichniej stronie, kupić przez net (bezpośrednio od
    producenta np na allegro) i kosztują o wiele mniej niż wszędzie wielbione NGK.