  • Data: 2010-07-05 21:23:42
    Temat: Re: panda 1.1-czy warto?
    Od: "Sławek " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    alex123 <m...@p...fm> napisał(a):

    > Mam mo=BFliwo=B6=E6 kupienia od znajomego Fiata Pand=EA 1.1, 40 kW (54 KM),
    > LPG, 4-letnia, przebieg 125000. Cena ok. 9500. Samoch=F3d kupiony i
    > rejestrowany w Polsce. Chcia=B3bym si=EA Was poradzi=E6 czy samoch=F3d jest
    > wart swojej ceny (oczywi=B6cie zak=B3adaj=B1c, =BFe jest w 100% sprawny)? C=
    > zy
    > mog=EA si=EA spodziewa=E6 jakich=B6 problem=F3w po do=B6=E6 du=BFym jak na =
    > 4 lata
    > przebiegu? Z g=F3ry dzi=EAki za ka=BFd=B1 opini=EA i porad=EA.

    Jasne, że warto, kupuj bo to fajne, trwałe, oszczędne, zwrotne, wygodne do
    miasta i na trasę autko!
    Po wielu różnych tzw. "niezawodnych" niemieckich przesiadłem się do Pandy,
    tylko że 1.2 i jestem bardzo zadowolony!
    Na prawdę Fiat odwalił kawal dobrej roboty z tą Pandą, tylko zaznaczam, ze
    moja to prawie maksymalnie wyposażona 1.2!
    Porównując auta w naszej firmie dochodzę do wniosku, że różnica między 1.1 a
    1.2 nie dotyczy tylko tych 5 koników ale polega na lepszym, staranniejszym
    doborze podzespołów i montażu! Ponadto jest już w standardzie prawie max.
    wyposażona a silnik posiada znacznie wyższą kulturę pracy w porównaniu do 1.1.