eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypadl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacjiRe: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    Date: Sun, 13 Apr 2014 20:35:36 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <lielgi$nc6$1@node2.news.atman.pl>
    References: <li6k51$g8f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <li6vu6$41a$1@node2.news.atman.pl> <li71l8$v9d$1@node1.news.atman.pl>
    <li725j$6f8$1@node2.news.atman.pl>
    <534a661e$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <lieilb$r8r$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1397414226 23942 89.76.149.73 (13 Apr 2014 18:37:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Apr 2014 18:37:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530269
    [ ukryj nagłówki ]

    > napisalam ze prosze o nietrolowanie o ladowaniu, podoborach pradu itp
    > poniewaz wszystko mam sprawne. zakodował ?
    > akumulator sie "zdupcyl" - zrozumiales?
    > akumulator kupowalam jaknamlodszy, z kodu wybitego na obudowie wynikalo ze
    > ma 3 tygodnie.
    > sklep jest w sporej sieci hurtowni w calym kraju i ma sprzedaz
    > internetową.
    >
    > czy wszelkie watpliwosci dotyczace samochodu, sklepu i akumulatora
    > rozwiazalam?
    > nie rozumiem po co mi tu piszesz pierdoly o podjezdzaniu do sprawdzenia za
    > 30zl skoro wtraznie napisalam ze wszystko jest sprawne. zapytalam jak sie
    > zabezpieczyc przed wyjebka sprzedawcy wiec nie rozumiem jak ma mi pomoc
    > twoja "porada" zebym reklamowala z tyt. niezgodnosci bo sprzedawca ma 14
    > dni na odpowiedz a jak nie odpowie to reklamacja uznana. a dlaczego nie
    > napiszesz co dalej jesli sprzedawca odpowie ale reklamacji nie uzna?

    Jak nie uzna reklamacji to se wynajmij rzeczoznawce i prawnika.
    Zrozumialas nadeta babo ?:)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: