  • Data: 2010-12-25 23:01:01
    Temat: Re: padający akumulator - co ja mam z tym złomem zrobić?
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:if5oo5$5t4$7@news.net.icm.edu.pl...

    > Jakiej firmy jest to aku? Próbowałeś już go ładować?

    Akumulator Topla. Wygląda jak zabawka dla dzieci ale z tego co czytam to
    raczej
    nie jest to najgorszy szmelc.

    Co znaczy czy próbowałem ładować ? Ładuje go a kiedy następnego dnia chce
    jechać to się okazuje, że coś się zepsuło. Naprawiam to i następnego dnia
    już
    akumulator jest rozładowany. Znowu go ładuje i tak w kółko. W pół roku
    pewnie z 60 razy był ładowany. Kilka razy był taki okres, że jeździłem
    troche
    więcej (kilka km co pare dni) i przez ten okres akumulator nie wymagał
    ładowania.
    Zaraz po ładowaniu zapala bez problemu, następnego dnia już troche gorzej a
    potem
    albo z wielkim trudem albo wcale. Chyba, że to tak ma być, że jak po
    rozruchu
    nie przejade 100 km to na drugi rozruch już jest za mało energii.