  • Data: 2010-08-31 08:48:40
    Temat: Re: opony nexen
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:
    > begin LEPEK

    > W jakim celu wyrywasz jedno zdanie z kontekstu i odpisujesz na nie jakieś
    > głupoty? ;-)

    Po pierwsze nie za bardzo rozumiem, po co tego emotikona na końcu dałeś.
    Ja piszę zupełnie poważnie.
    Bo szlag mnie trafia, jak ludzie powtarzają opinie takie, jak ty, że jak
    kogoś stać na XXX, to musi kupić YYY.
    XXX = dobry samochód YYY = etylinę, zamiast LPG,
    XXX = felgi 18" YYY = opony "markowe"
    XXX = duży dom YYY = drogie wyposażenie
    XXX = wyjazd na narty YYY = wypasiony sprzęt

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm