  • Data: 2010-08-31 09:37:24
    Temat: Re: opony nexen
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy
    > uciekać?

    Ujeżdzam Nexen N6000 w rozmiarze 225/45/17.Moje auto to Renault Safrane
    Biturbo, więc jest czasami czym pojeździć, opony kupiłem nowe bo nie miałem
    kasy. Tutaj na liście już kiedyś był podobny wątek, dostałem po głowie za to
    że
    w ypowiadałem się pozytywnie o nich. Powtarzać się nie będę. Kupiłbym drugi
    raz.Zjeździłem już kilka rodzajów opon, w tym firmowe.

    Na tej liście jest straszna zawiść i każdy Ci napisze: "co nie stać Cie na
    opony Pirelli po 800zł za sztukę? To jeździj na 13 calowych kołach a nie na
    17...."
    Ja to zlewam - swoje wiem.

    Pozdrawiam - Darek.