  • 1. Data: 2010-08-30 23:04:59
    Temat: opony nexen
    Od: margines <m...@o...eu>

    Witam

    Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy uciekać?

    Pozdrawiam
    margines

  • 2. Data: 2010-08-30 23:08:41
    Temat: Re: opony nexen
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "margines" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy
    > uciekać?

    skoro stać sie na szybsze auto i bajeranckie felgi, to czemu chcesz
    oszczedzać na oponach?
    z anglii wróciłes i kasy brakło?

    Jacek

  • 3. Data: 2010-08-30 23:14:28
    Od: margines <m...@o...eu>

    Witam
    W dniu 2010-08-30 23:08, Jacek pisze:

    > skoro stać sie na szybsze auto i bajeranckie felgi, to czemu chcesz
    > oszczedzać na oponach?
    > z anglii wróciłes i kasy brakło?
    >
    > Jacek

    A może trochę grzeczniej? Jakbyś popatrzył na ceny tych opon to wcale
    nie są to tanie opony. Dużo dobrych opinii w necie więc ciekawy jestem
    jak w praktyce.

    Tylko jedna prośba nie odzywaj się już w tym wątku - ok?

    Pozdrawiam
    margines

  • 4. Data: 2010-08-30 23:21:41
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-30 23:04, margines wrote:
> [...]
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy uciekać?

    mam nexeny , nie są złe :) a sugerowałem się opiniami na necie, w
    większości pozytywnymi

  • 5. Data: 2010-08-30 23:29:51
    Od: margines <m...@o...eu>

    W dniu 2010-08-30 23:21, Olek pisze:

    > mam nexeny , nie są złe :) a sugerowałem się opiniami na necie, w
    > większości pozytywnymi

    A w jakim aucie i jaki rozmiar?

    Pozdrawiam
    margines

  • 6. Data: 2010-08-30 23:59:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin margines

    > Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy
    > uciekać?

    Nexen to taki lepszy noname. Zakładanie tego na 18" jest totalnie bez
    sensu, jak Cię stać na 18" to kup porządne opony. Opony to jeden z
    najważniejszych elementów.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-08-31 08:15:25
    Od: "mirek" <x...@Q...pl>

    > Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy
    > uciekać?

    Dla dusigroszy pewnie będą. Dla normalnych na pewno nie.

  • 8. Data: 2010-08-31 08:29:02
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy

    Miałem na 2 samochodach takie opony, jeden komplet na CRV-ce, ale to był
    wysoki profil, drugi na osobówce w rozmiarze 205/55/16 i szczerze mówiąc to
    za te pieniądze nie bardzo jest się do czego przyczepić. Wyważają się
    normalnie (nie trzeba dawać ciężarków po ileśset gram), ścieralność na
    zupełnie akceptowalnym poziomie, żadnego hałasu ani wycia w czasie jazdy,
    hamowanie zarówno na suchym jak i na mokrym bez większych zastrzeżeń (na
    pewno dużo lepiej niż koreańskie Hankooki czy polskie Dębice/Kelly, przez
    grzeczność nie wspomnę o całej gamię chińskich produktów).

    Jurand.

  • 9. Data: 2010-08-31 08:36:00
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    to pisze:
    > jak Cię stać na 18" to kup porządne opony.

    A to ma być jakiś podatek na rzecz właścicieli znanych marek, tak?
    Rozumiem, że sam się tak opodatkowujesz chętnie przy byle okazji?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2010-08-31 08:36:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > A to ma być jakiś podatek na rzecz właścicieli znanych marek, tak?
    > Rozumiem, że sam się tak opodatkowujesz chętnie przy byle okazji?

    W jakim celu wyrywasz jedno zdanie z kontekstu i odpisujesz na nie jakieś
    głupoty? ;-)

    --
    ignorance is bliss