-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Iglo <i...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: opony na deszcz i śnieg
Date: Tue, 25 Jun 2013 21:38:03 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 21
Message-ID: <o3hbkm3z0mst$.1ttqbhywi7t4e$.dlg@40tude.net>
References: <kqcmll$5cu$1@dont-email.me>
Reply-To: i...@o...pl
NNTP-Posting-Host: 89-69-117-53.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1372189080 32661 89.69.117.53 (25 Jun 2013 19:38:00 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jun 2013 19:38:00 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496124
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 25 Jun 2013 20:19:29 +0200, ddddddd napisał(a):
> witam,
> tak sobie pomyślałem, że jako że żona mało jeździ to kupię jej opony
> całoroczne, a jej zestaw deszczowe+zimowe zakoszę dla siebie :). Problem
> w tym, że od takich opon wymagam dobrego trzymania na deszczu i śniegu.
> Czy ktoś miał styczność z oponami całorocznymi lub zimowymi dobrze
> spisującymi się w takich warunkach? Nie przeszkadza mi hałas, szybkie
> zużycie, a na suchym asfalcie trzymają się każde opony. cena też nie gra
> roli bo i tak wyjdzie taniej niż zimówki+letnie.
> Jakby co w tej chwili zadowala mnie zestaw Uniroyal RainSport2 na lato +
> Continental TS830 na zimę, opona uniwersalna może być nieznacznie gorsza
> od tego zestawu ;) (w przeciwnym wypadku kupię taki sam zestaw, jednak
> prawie 5000zł na opony które przeżyją więcej niż samochód to trochę dużo...)
Zacznę od rozmiaru, bo to zwykle ma znaczenie. 206/55/16, ujeżdżałem dwa
komplety Continentali, na lato Premium Contact, zimą TS830. Po zajeżdżeniu
przed zimą ostatnią wymieniłem na Vredestein Quatrac 3. Rewelacja zimą,
dobre na śniegu, na suchym wiadomo. Przy moim spokojnym stylu jazdy i 120KM
w benzynowym samochodzie są wystarczające. Choć prz ostatecznej decyzji
poradziłbym się kogoś kto jeździ bardziej dynamicznie.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.13 07:08 ddddddd
- 26.06.13 15:10 PaweL
- 26.06.13 20:15 ddddddd
- 27.06.13 07:44 Iglo
- 27.06.13 08:09 ddddddd
- 27.06.13 09:55 J.F.
- 27.06.13 10:30 ddddddd
- 27.06.13 10:52 Jakub Witkowski
- 27.06.13 11:15 J.F.
- 27.06.13 13:32 ddddddd
- 27.06.13 14:52 J.F.
- 27.06.13 15:32 Maciek
- 27.06.13 15:55 ddddddd
- 27.06.13 16:19 Jakub Witkowski
- 27.06.13 18:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security