  • Data: 2013-06-25 21:38:03
    Temat: Re: opony na deszcz i śnieg
    Od: Iglo <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 20:19:29 +0200, ddddddd napisał(a):

    > witam,
    > tak sobie pomyślałem, że jako że żona mało jeździ to kupię jej opony
    > całoroczne, a jej zestaw deszczowe+zimowe zakoszę dla siebie :). Problem
    > w tym, że od takich opon wymagam dobrego trzymania na deszczu i śniegu.
    > Czy ktoś miał styczność z oponami całorocznymi lub zimowymi dobrze
    > spisującymi się w takich warunkach? Nie przeszkadza mi hałas, szybkie
    > zużycie, a na suchym asfalcie trzymają się każde opony. cena też nie gra
    > roli bo i tak wyjdzie taniej niż zimówki+letnie.
    > Jakby co w tej chwili zadowala mnie zestaw Uniroyal RainSport2 na lato +
> [...]

    Zacznę od rozmiaru, bo to zwykle ma znaczenie. 206/55/16, ujeżdżałem dwa
    komplety Continentali, na lato Premium Contact, zimą TS830. Po zajeżdżeniu
    przed zimą ostatnią wymieniłem na Vredestein Quatrac 3. Rewelacja zimą,
    dobre na śniegu, na suchym wiadomo. Przy moim spokojnym stylu jazdy i 120KM
    w benzynowym samochodzie są wystarczające. Choć prz ostatecznej decyzji
    poradziłbym się kogoś kto jeździ bardziej dynamicznie.