  • Data: 2013-06-25 20:19:29
    Temat: opony na deszcz i śnieg
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    tak sobie pomyślałem, że jako że żona mało jeździ to kupię jej opony
    całoroczne, a jej zestaw deszczowe+zimowe zakoszę dla siebie :). Problem
    w tym, że od takich opon wymagam dobrego trzymania na deszczu i śniegu.
    Czy ktoś miał styczność z oponami całorocznymi lub zimowymi dobrze
    spisującymi się w takich warunkach? Nie przeszkadza mi hałas, szybkie
    zużycie, a na suchym asfalcie trzymają się każde opony. cena też nie gra
    roli bo i tak wyjdzie taniej niż zimówki+letnie.
    Jakby co w tej chwili zadowala mnie zestaw Uniroyal RainSport2 na lato +
    Continental TS830 na zimę, opona uniwersalna może być nieznacznie gorsza
    od tego zestawu ;) (w przeciwnym wypadku kupię taki sam zestaw, jednak
    prawie 5000zł na opony które przeżyją więcej niż samochód to trochę dużo...)

    Lukasz