  • Data: 2013-06-27 15:55:48
    Temat: Re: opony na deszcz i śnieg
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-27 14:52, J.F. pisze:
    > IMO - zimowki trzeba miec gdy moze spasc snieg ... czyli u nas gdzies
    > miedzy 15 pazdiernika a 15 kwietnia :-)

    no ja zmieniam wtedy kiedy może spaść śnieg - czyli jak zapowiadają na
    jutro śnieżycę, a ja mam tylko do sklepu po należne mi (ze względu na
    własnoręczną zmianę kół :) piwo pojechać, a dalej ma być znowu na plusie
    to nie zmieniam. Jak zapowiadają tydzień śniegu to zmieniam na tydzień,
    a jak później ma być przynajmniej tydzień-dwa ciepłoty to znowu mam
    letnie :) Niektórym się to wydaje bezcelowe, ale ja w tym widzę swój cel
    - szczególnie że zimówki mają indeks do 210km/h, a jak autko załadowane
    to chyba kilka procent mniej - co już zaczyna ograniczać ;P
    Zmianę kół potrafię zrobić przed wyjazdem do pracy - o ile w jednym
    aucie to 30-40minut, o tyle w dwóch autach już by mi się nie chciało

    > Nie czuje zeby Navigatory mnie ograniczaly ...

    ja tam lubię jeździć szybciej (można to nazwać agresywniej, ale nie
    mylić z siedzeniem na zderzaku i wyprzedzaniem na trzeciego), jak
    wciskam gaz w zakręcie i auto ładnie z niego wyjeżdża to od razu
    poprawia mi się humor :)

    Lukasz