  • Data: 2013-06-27 14:52:06
    Temat: Re: opony na deszcz i śnieg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 13:32:29 +0200, ddddddd napisał(a):
    > to piwo dziennie nawet mnie przekonuje ;)

    Czyz nie warto dla niego popracowac tych 40 minut co pol roku ? :-)

    > dla zdrowia to ja w jednym aucie przekładam, ale na przekór ekspertom
    > nie zmieniam opon jak temperatura spadnie poniżej 7 stopni, bo moje
    > letnie opony dużo lepiej sprawują się w dodatnich temperaturach niż
    > zimówki - a zimówek też mi szkoda, bo uważam że zimowa opona powinna
    > mieć jak najlepszy bieżnik i jak już do połowy się ją zajedzie to trzeba
    > ją zmienić na nową...

    IMO - zimowki trzeba miec gdy moze spasc snieg ... czyli u nas gdzies
    miedzy 15 pazdiernika a 15 kwietnia :-)

    > cały czas też zaznaczam, że ma być to do auta dodatkowego, robiącego max
    > kilka tysięcy rocznie.

    No to ekonomia jest za toba - zmian duzo,a

    >W swoim chcę komplet letnie+zimowe, bo wiem że
    >dzięki temu mogę jeździć szybciej :) - ale nim robię kilkadziesiąt
    >tysięcy rocznie

    Nie czuje zeby Navigatory mnie ograniczaly ... ale tu faktycznie
    niewielka oszczednosc - i tak zmieniasz co roku.
    Navigatory akurat tanie, Vectory drogie, i tu by sie kompletnie nie
    oplacaly.

    > no ja akurat mam to w garażu więc problemu z przekładką nie mam, ale
    > dodatkowy komplet kół zajmie dodatkowe miejsce

    Ale miejsce masz, to w czym problem. Chyba ze juz zabraknie :-)

    Takczy inaczej - Navigatory na snieg polecic moge, na deszczu
    przyzwoite, na lodzie slabe - ale grupowicze nie chcieli spotu z
    przeciaganiem liny, to nie wiem na ile slabe :-)

    J.