  • 11. Data: 2009-04-14 16:15:50
    Temat: Re: opinii o mju 1050 i 850 sw olympusa szukam
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "suhotnik" <s...@n...zmylka> napisał w wiadomości
    news:gs17gu$735$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki za fotki.
    > Strasznie dużo ISO dobiera sobie, aż 800 :/
    > Moja małpka robi max 200.
    > Trochę szkoda dać mi prawie 1500zł :(

    I twoja małpka jest odporna na wodę i inne szkodliwe warunki ? jeśli szukasz
    aparatu uniwersalnego to olympusy Sw nie są takimi aparatami, są swietne
    jako uzupelnienie np podczas jakiegoś niezbyt ekstremelnego nurkowania.

    Nie nadają się na śluby, makro i inne pstrykanie w trudnych warunkach !!!

    Czy warto w związku z tym wydać 1300-1500 zł na taki aparat ? nie wiem, ja
    wydałem i ze spokojem wchodzę sobie do wody z aparatem w ręku i z pełną
    swiadomością jego wad i ograniczeń.