  • 51. Data: 2011-03-24 19:36:38
    Temat: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 19:19:15 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Program jest nieudany jak zwykle, ale sposób licencjonowania wyszedł im
    > wyjątkowo udanie - znaczy.. udanie dymający klienta.
    > Jest to o tyle dziwne, że w zasadzie grupa docelowa to najwidoczniej lubi,
    > ale wychodzi, że nie każdy może ich ot tak sobie dymać, musisz być Stiwem
    > Dżobsem, żeby to robić.

    Ech... jakby tak sztucznie wyhodować jakąś szarą komórkę, to może byłyby
    już dwie, może by się zderzyły i jakaś myśl by powstała...
    A tak i głupio, i straszno

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 52. Data: 2011-03-24 19:41:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 14:18:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Gdybyś się chwilę zastanowił, to zrozumiałbyś że większość
    > negatywnych komentarzy pochodzi od ludzi, którzy nie rozumieli
    > że jest to program wymagający licencji na mapy i są rozczarowani
    > że ściągali program darmowy a muszą zapłacić 35 euro...

    Ech... jakby tak sztucznie wyhodować jakąś szarą komórkę, to może byłyby
    już dwie, może by się zderzyły i jakaś myśl by powstała...
    A tak i głupio, i straszno

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 53. Data: 2011-03-24 19:41:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 14:18:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Niezbyt dobrze Ci to myślenie wychodzi...

    Kiedy, baranku, planujesz opublikowac swoją ogólną teorię wszyskiego?

> [...]
    > że jest to program wymagający licencji na mapy i są rozczarowani
    > że ściągali program darmowy a muszą zapłacić 35 euro...

    Po pierwsze, interesuje mnie wyłącznie ogólna ocena aplikacji przez
    użytkowników. Nie interesuje mnie jakie są tam komentarze i dlaczego, z
    prostej przyczyny: nawet ich większości nie czytałem, bo zaledwie parę z
    nich da się obejrzeć bez zaśmiecania sobie komputera itunes.
    Po drugie, na użyteczność programu wpływa również sposób licencjonowania.
    Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

    > Nie ma to nic wspólnego z tym co sugerujesz, że rzekomo program
    > nie jest udany bo na trzysta coś tam opinii ma jedną i pół gwiazdki.

    Jak donosi nasz reporter, gwizdy na placu czerwonym w dniu 1 maja były
    gwizdami aprobaty.

    > To, że nie jesteś najostrzejszym nożem w szufladzie już wiemy...

    Ja wiem, przemuś, rzeczywistość skrzeczy i trzeba przykryć niewygodną
    prawdę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 54. Data: 2011-03-24 20:32:16
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Jest to o tyle dziwne, że w zasadzie grupa docelowa to najwidoczniej
    > lubi, ale wychodzi, że nie każdy może ich ot tak sobie dymać, musisz

    niemożliwe, użytkownik apple może być z czegoś niezadowolony?
    Może nie zgadzać się z dymaniem klienta?

    No to chyba ci się światopogląd wywalił.

    Masz na osłodę http://www.youtube.com/watch?v=c517JGb4MQc

  • 55. Data: 2011-03-24 21:53:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kiedy, baranku, planujesz opublikowac swoją ogólną teorię wszyskiego?

    Kiedy przestaniesz przynosić publicznie wstyd swoim rodzicom
    i zaczniesz zachowywać się kulturalnie i rozmawiać bez przezwisk?

> [...]
    > prostej przyczyny: nawet ich większości nie czytałem, bo zaledwie parę z
    > nich da się obejrzeć bez zaśmiecania sobie komputera itunes.

    A widzisz - i to jest właśnie błąd jaki robisz.

    > Po drugie, na użyteczność programu wpływa również sposób licencjonowania.

    Niemożliwe... poważnie? Ale jak widać z komentarzy, nie każdy przeczytał
    warunki umowy i wielu jest rozczarowanych że ściągneli free i później
    się okazało że trzeba zapłacić, no to dają upust swojemu rozczarowaniu
    w negatywnym komentarzu. Taki komentarz nie ma nic wspólnego z udaną
    czy nieudaną aplikacją a raczej wystawia negatywne świadectwo inteligencji
    użytkownikowi, który ewidentnie nie zapoznał się z warunkami użytkowania
    programu przed ściągnięciem aplikacji z AppStore.

    > Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

    I znowu chamstwo z Ciebie wychodzi...

    > Jak donosi nasz reporter, gwizdy na placu czerwonym w dniu 1 maja były
    > gwizdami aprobaty.

    Napisałeś nieprawdę, że użytkownicy wyrażają opinię o tym, że aplikacja
    jest nieudana. Tymczasem opinie negatywne w większości dotyczą faktu
    że za nią trzeba zapłacić a nie ma ani słowa na temat ilości planów miast
    czy łatwości/skuteczności nawigacji.

    > Ja wiem, przemuś, rzeczywistość skrzeczy i trzeba przykryć niewygodną
    > prawdę.

    Ty oceniasz książkę po okładce - wystawiasz opinię nie znając tematu.
    I nawet brak Ci rozumu aby zauważyć, że źle robisz... Trochę to żałosne.

  • 56. Data: 2011-03-24 22:14:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 16:53:43 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Kiedy przestaniesz przynosić publicznie wstyd swoim rodzicom
    > i zaczniesz zachowywać się kulturalnie i rozmawiać bez przezwisk?

    baranku boży, rodziców moich zostaw w spokoju.

> [...]

    > użytkownikowi, który ewidentnie nie zapoznał się z warunkami użytkowania
    > programu przed ściągnięciem aplikacji z AppStore.

    Albo wystawia niezbyt interesujące świadectwo twórcom opisu i licencji.
    Jakoś TomTom czy Navigon takich ocen nie mają.

    > I znowu chamstwo z Ciebie wychodzi...

    Jedynie szczerość, baranku.

> [...]
    > jest nieudana. Tymczasem opinie negatywne w większości dotyczą faktu
    > że za nią trzeba zapłacić a nie ma ani słowa na temat ilości planów miast

    Nie no, skąd. Dając niską ocenę wyrażają swoje najwyższe uznanie twórcom,
    jakże by inaczej. Gwizdy aprobaty.

    > Ty oceniasz książkę po okładce - wystawiasz opinię nie znając tematu.
    > I nawet brak Ci rozumu aby zauważyć, że źle robisz... Trochę to żałosne.

    Goń się, żłobie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 57. Data: 2011-03-25 02:04:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > baranku boży, rodziców moich zostaw w spokoju.

    Dlaczego? Nie zasłużyli sobie na specjalny szacunek skoro nie
    umieli wychować człowieka który umiałby się kulturalnie zachować.

    > Nie.

    Nie widzisz... no trudno.

    > Albo wystawia niezbyt interesujące świadectwo twórcom opisu i licencji.
    > Jakoś TomTom czy Navigon takich ocen nie mają.

    I co z tego? Tak czy inaczej złe oceny dotyczyły zaskoczenia ceną licencji
    a nie jakością programu, jak starałeś się błędnie nam tu przedstawić...

    > Jedynie szczerość, baranku.

    Jednak chamstwo. Zapytaj mamy co to słowo znaczy.

    > Nie no, skąd. Dając niską ocenę wyrażają swoje najwyższe uznanie twórcom,
    > jakże by inaczej. Gwizdy aprobaty.

    Odróżniasz ocenę programu i ocenę sposobu licencjonowania za jego użycie?

    > Goń się, żłobie.

    I znowu dajesz bardzo złe świadectwo swoim rodzicom...
    Zamiast uczyć Cię kultury zbijali bąki.
    Dasz mi telefon do swojego tatusia? Może jeszcze nie jest
    za późno jak Ci spuści baty na te Twoje portki?

  • 58. Data: 2011-03-25 10:18:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 21:04:10 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Dlaczego? Nie zasłużyli sobie na specjalny szacunek skoro nie
    > umieli wychować człowieka który umiałby się kulturalnie zachować.

    Bo ja tak mówię.

    > Nie widzisz... no trudno.

    A co ja się będę kopał z mułem...

    > I co z tego? Tak czy inaczej złe oceny dotyczyły zaskoczenia ceną licencji
    > a nie jakością programu, jak starałeś się błędnie nam tu przedstawić...

    Nie, ty sobie to sam wyinterpretowałeś. Ja tylko zwróciłem uwagę, na niską
    ocenę :)
    Ale uderz w stół, a nożyce się odezwą, marny ewangelisto.

    > Jednak chamstwo. Zapytaj mamy co to słowo znaczy.

    Powtarzasz się, baranku.

    > Odróżniasz ocenę programu i ocenę sposobu licencjonowania za jego użycie?

    Aplikacja została oceniona tak, jak została. Wchodzenie w szczegóły kto i w
    jaki sposób dał ciała, że tak się stało i w jakim obszarze aplikacja nie
    spełniła oczekiwań nie było i nie jest moim celem. Oflaguj się na itunes i
    tam protestuj, jeśli uważasz że oni wszyscy nie mają racji.
    Albo przyjmij, że jednak te gwizdy to aprobata była.

    > I znowu dajesz bardzo złe świadectwo swoim rodzicom...
    > Zamiast uczyć Cię kultury zbijali bąki.
    > Dasz mi telefon do swojego tatusia? Może jeszcze nie jest
    > za późno jak Ci spuści baty na te Twoje portki?

    Szczekaj dalej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 59. Data: 2011-03-25 11:13:23
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > warunki umowy i wielu jest rozczarowanych że ściągneli free i później
    > się okazało że trzeba zapłacić, no to dają upust swojemu rozczarowaniu

    Bo to pokolenie juz umie pisac, czytac ze zrozumieniem dopiero kiedys
    sie naucza. Nie wymagaj za wiele od uzytkownikow takiego sprzetu :)

  • 60. Data: 2011-03-25 11:21:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 12:13:23 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > Bo to pokolenie juz umie pisac, czytac ze zrozumieniem dopiero kiedys
    > sie naucza. Nie wymagaj za wiele od uzytkownikow takiego sprzetu :)

    Nie wymagaj za wiele od użytkownika tego sprzętu - biedakowi tak się piana
    rzuciła, że zauważył tylko najbardziej bezsensowne komentarze, albo wręcz
    tylko te pozytywne napisane przez pracowników Aqurat :-)
    Tych, o braku akceptacji wyłączania się programu po roku używania już nie -
    bo psują jedynie słuszny światopogląd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan