    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Date: Thu, 24 Mar 2011 21:04:10 -0500

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:fbdcakyfqsxa$.1j7r9c3c5s3tj$.dlg@40tude.net...

    > baranku boży, rodziców moich zostaw w spokoju.

    Dlaczego? Nie zasłużyli sobie na specjalny szacunek skoro nie
    umieli wychować człowieka który umiałby się kulturalnie zachować.

    > Nie.

    Nie widzisz... no trudno.

    > Albo wystawia niezbyt interesujące świadectwo twórcom opisu i licencji.
    > Jakoś TomTom czy Navigon takich ocen nie mają.

    I co z tego? Tak czy inaczej złe oceny dotyczyły zaskoczenia ceną licencji
    a nie jakością programu, jak starałeś się błędnie nam tu przedstawić...

    > Jedynie szczerość, baranku.

    Jednak chamstwo. Zapytaj mamy co to słowo znaczy.

    > Nie no, skąd. Dając niską ocenę wyrażają swoje najwyższe uznanie twórcom,
    > jakże by inaczej. Gwizdy aprobaty.

    Odróżniasz ocenę programu i ocenę sposobu licencjonowania za jego użycie?

    > Goń się, żłobie.

    I znowu dajesz bardzo złe świadectwo swoim rodzicom...
    Zamiast uczyć Cię kultury zbijali bąki.
    Dasz mi telefon do swojego tatusia? Może jeszcze nie jest
    za późno jak Ci spuści baty na te Twoje portki?