  • 1. Data: 2011-03-17 19:20:45
    Temat: Manager przyjmowania rozmów - windows moblile
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam,

    Czy na Windows Mobile istnieje jakiś program którym możnaby zarządzać
    przyjmowaniem rozmów?
    Konkretnie chodzi mi o możliwość sporządzenia listy konktaktów i określenia,
    że w pewnych godzinach rozmowa będzie przyjmowana normalnie a w pewnych
    będzie podawany sygnał "Zajęty", albo "wyłączony".
    Jak łatwo się domyślić chcę stworzyć listę kontaktów z pracy tak, żeby
    telefon przestawiał się na 'nieodbieranie' w zadanych godzinach (po pracy)
    wybranych numerów.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-18 11:44:16
    Temat: Re: Manager przyjmowania rozmów - windows moblile
    Od: "MichaelData" <s...@o...tonie.com>

    _chab_ wydumał(a) w news:iltmuf$18r$1@inews.gazeta.pl :
> [...]
    > Jak łatwo się domyślić chcę stworzyć listę kontaktów z pracy tak, żeby
    > telefon przestawiał się na 'nieodbieranie' w zadanych godzinach (po

    Spróbuj tego:
    http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-isecret
    ary-v4-3.html
    "Program obsługujący połączenia w naszym urządzeniu, pozwalający na wiele
    ciekawych rzeczy. Dzięki niemu możemy np. ustawić czas po którym połączenia
    będą odbierane. Inną ciekawą funkcją jest nagrywanie naszych rozmów.
    Połączenia można również odpowiednio filtrować, tak aby ustawione osoby były
    ignorowane, a ich rozmowy odrzucane."

    Jesli doinstalujesz do tego
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=388
    975 to będziesz miał
    możliwość automatycznego startu programu i wyłaczenia po zadanym czasie
    (addintimer, dodatkowo "gada" godziny itd...).

    --
    MichaelData
    Sygnaturka sponsorowana:

  • 3. Data: 2011-03-20 16:05:41
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam ponownie,

    Sprawdziłem mnóstwo różnych programów, blokerów, z których żaden nie miał
    takich funkcji jak oczekiwałem.
    Aż wreszcie znalazłem: Inesoft Phone 4 - rewelacyjny manager, który aż z
    nawiązką spełnił moje oczekiwania. Polecam wszystkim, którzy chcą mieć
    możliwość automatycznego ustawiania profilu w zależności od godzin, dni.
    W programie można określić godziny aktywacji różnych profili w ciągu całego
    dnia np. w godzinach pracy jeden, po południu kolejny, wieczorem jeszcze
    inny, a nocą zablokować wszystko. Ustawianie akcji jakie ma wykonać telefon
    itp.

  • 4. Data: 2011-03-22 01:19:05
    Od: "MichaelData" <g...@p...ru>

    "_chab_" wydumał(a) w wiadomości ID news:im58kj$c1p$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > a nocą zablokować wszystko. Ustawianie akcji jakie ma wykonać telefon itp.

    Używam zamiennie z w/w (tymi które podałem) co fajne, Inesoft ładnie filtruje
    połączenia od (brak numeru) i ma ładny Caller (duża fotka)i szybka mozliwość
    wyciszenia dzwonka/głośnomówiący, natomiast dobija mnie wyszukiwanie
    kontaktów/wyłączyłem oraz buforowanie kontaktów. Systemowy jest lepszy/szybszy.
    Dobrze że jest możliwość wyłączenia niektórych funkcji i wrzucenia do "tray'a".
    Całkiem fajna historia ale kiepsko działa z podziałem na dzień/miesiąc/wszytko
    dla danego usera. Co fajne, to możliwość wyboru dzwonka dla grupy kontaktów i
    niestety brak nagrywania rozmów ale jak dopieścić "Resco Audio Recorder" to
    nawet baterii nie wyżera za bardzo. Brakuje jednak Tower Info jak w G-alarm(
    http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/about )czy Communication Manager
    (http://handheld.softpedia.com/get/System-Utilities/
    Enhancements/Communication-Manager-Pro-CommMgrPro-37
    327.shtml)
    ...ale ja mam chyba inne wymagania :]

    --
    Michael________