  • 1. Data: 2011-03-18 09:40:19
    Temat: Ma ktos z Was Samsunga Galaxy S ?
    Od: leto <l...@v...pl>

    WItam
    Pytam poniewaz chcialbym spytac o funkcjonowanie kompasu w tym modelu.
    Czy po odpaleniu aplikacji Compass z marketu igla od razu wskazuje
    prawidlowo polnoc?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-18 11:10:23
    Temat: Re: Ma ktos z Was Samsunga Galaxy S ?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 18 Mar 2011 10:40:19 +0100, leto napisał(a):

    > WItam
    > Pytam poniewaz chcialbym spytac o funkcjonowanie kompasu w tym modelu.
    > Czy po odpaleniu aplikacji Compass z marketu igla od razu wskazuje
    > prawidlowo polnoc?

    Jeśli nikt Ci nie pomoże to sprawdzę w domu, bo zainstalowałem aplikację
    ale każe machać ósemki telefonem w powietrzu żeby skalibrować, a to mi w
    pracy jakby nie wypada ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2011-03-18 12:18:01
    Od: leto <l...@v...pl>

    > Jeśli nikt Ci nie pomoże to sprawdzę w domu, bo zainstalowałem aplikację
    > ale każe machać ósemki telefonem w powietrzu żeby skalibrować, a to mi w
    > pracy jakby nie wypada ;)

    Dzieki za odzew; wiem z tymi osemkami to dziwnie wyglada.
    Gdybys mogl sprawdzic rowniez bez tej kalibracji bylbym Ci wdzieczny.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-03-18 19:03:26
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 18 Mar 2011 13:18:01 +0100, leto napisał(a):

    > Dzieki za odzew; wiem z tymi osemkami to dziwnie wyglada.
    > Gdybys mogl sprawdzic rowniez bez tej kalibracji bylbym Ci wdzieczny.
    > Pozdrawiam

    Stestowałem właśnie. Najpierw poprosił o kalibrację, ale olałem go.
    Wyłączyłem na chwilę żeby sprawdzić gdzie właściwie mam północ tak naprawdę
    i potem włączyłem znów i już nie prosił o kalibrowanie (choć go nie
    zrobiłem)...

    W każdym razie północ wskazuje wg mnie prawidłowo i nawet szybko reaguje na
    zmiany położenia.
    Wyłączam, włączam i od razu wie gdzie co jest ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net