  • 61. Data: 2011-03-25 15:48:43
    Temat: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:imhtcj$c2h$1@news.onet.pl...

    > Bo to pokolenie juz umie pisac, czytac ze zrozumieniem dopiero kiedys sie
    > naucza. Nie wymagaj za wiele od uzytkownikow takiego sprzetu :)

    Szkoda że Libiszewski nie jest wystarczająco inteligentny aby
    ocenić użyteczność takiej opinii w ocenie programu... i plecie bzdury.

  • 62. Data: 2011-03-25 16:00:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-25 16:48, Pszemol pisze:

    > Szkoda że Libiszewski nie jest wystarczająco inteligentny aby
    > ocenić użyteczność takiej opinii w ocenie programu... i plecie bzdury.

    Dla ciebie PAN Libiszewski, jełopie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 63. Data: 2011-03-25 17:20:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Dla ciebie PAN Libiszewski, jełopie.

    Buahahaha :-)) No toś mnie od dawna tak nie rozbawił, Libiszewski!

  • 64. Data: 2011-03-25 17:31:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-25 18:20, Pszemol pisze:

    > Buahahaha :-)) No toś mnie od dawna tak nie rozbawił, Libiszewski!

    Cieszę się, że się dobrze bawisz, anonimowy Jełopie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 65. Data: 2011-03-25 18:30:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Cieszę się, że się dobrze bawisz, anonimowy Jełopie.

    Tak do Ciebie tatuś się zwracał jak Ci w szkole nie szło?

  • 66. Data: 2011-03-25 18:33:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-25 19:30, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Tak do Ciebie tatuś się zwracał jak Ci w szkole nie szło?

    Nie, Anonimowy Jełopie, nie zgadłeś.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 67. Data: 2011-03-26 00:13:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, Anonimowy Jełopie, nie zgadłeś.

    To mamusia? Jakoś chamstwem musiałeś nasiąknąć... więc jak?

  • 68. Data: 2011-03-26 07:57:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 19:13:08 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > To mamusia? Jakoś chamstwem musiałeś nasiąknąć... więc jak?

    Spadaj do kosza, Anonimowy Jełopie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much