    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Date: Thu, 24 Mar 2011 20:41:45 +0100

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 14:18:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Niezbyt dobrze Ci to myślenie wychodzi...

    Kiedy, baranku, planujesz opublikowac swoją ogólną teorię wszyskiego?

    > Gdybyś się chwilę zastanowił, to zrozumiałbyś że większość
    > negatywnych komentarzy pochodzi od ludzi, którzy nie rozumieli
    > że jest to program wymagający licencji na mapy i są rozczarowani
    > że ściągali program darmowy a muszą zapłacić 35 euro...

    Po pierwsze, interesuje mnie wyłącznie ogólna ocena aplikacji przez
    użytkowników. Nie interesuje mnie jakie są tam komentarze i dlaczego, z
    prostej przyczyny: nawet ich większości nie czytałem, bo zaledwie parę z
    nich da się obejrzeć bez zaśmiecania sobie komputera itunes.
    Po drugie, na użyteczność programu wpływa również sposób licencjonowania.
    Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

    > Nie ma to nic wspólnego z tym co sugerujesz, że rzekomo program
    > nie jest udany bo na trzysta coś tam opinii ma jedną i pół gwiazdki.

    Jak donosi nasz reporter, gwizdy na placu czerwonym w dniu 1 maja były
    gwizdami aprobaty.

    > To, że nie jesteś najostrzejszym nożem w szufladzie już wiemy...

    Ja wiem, przemuś, rzeczywistość skrzeczy i trzeba przykryć niewygodną
    prawdę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.