  • 41. Data: 2011-03-19 16:08:14
    Temat: Re: ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 11:14:14 +0100, Andrzej Libiszewski wrote:

    >Widzisz jakiś problem?
    >http://itunes.apple.com/us/app/tomtom-europe/id3556
    80531?mt=8

    A jak to znalazles ? Mnie sie nie udalo.

    Sam TomTom w zalaczonym linku
    http://www.tomtom.com/en_gb/products/mobile-navigati
    on/tomtom-app-v16/

    pisze

    "In your region there are different apps available from the app store.
    They come with different maps"

    no i wymieniaja m.in
    Eastern Europe
    Greece (84%)
    Republic of Ireland
    United Kingdom
    Western Europe
    Alps

    Wiec mam pewien dysonans .. appstore uwzglednia zwroty ? :-)

    J.

  • 42. Data: 2011-03-19 16:34:01
    Temat: Re: ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 09:35:06 +0100, BaX wrote:

    >Oj zagiał mnie wczoraj właśnie koleś bardzo bo miałem jego Garmina do
    >aktualizacji, w jego mapach z 2009 roku coś takiego jak 'Walce' jest
    >oznaczona włącznie z kilkunastoma nazwami ulic, kiedy najnowsza AM nie ma
    >nic oprócz nazwy miejscowości. Akurat jako kierowca jeździ z zaopatrzeniem
    >po takich dziurach i w Garminie było jeszcze kilka takich miejsc o których
    >można by powiedzieć, że AM jedynie słyszała.

    Moze sie zdarzyc, ale tu sie najlepiej zdac na liczby.
    "AutoMapa Polska XL zawiera plany nawigacyjne ponad 14 tys.
    miejscowości."
    nawigacyjne plany miejscowości i miast szt 26633
    miasta i miejscowosci z kompletem nazw ulic szt 5769

    Aktualna Mapamap dla porownania
    "8937 planów miast i miejscowości w tym 3388 szczegółowych planów z
    adresami"

    Dobra, chyba wiem jak czytac - AM jest jednak 5769/3388 raza lepsza
    :-)

    J.

  • 43. Data: 2011-03-19 16:48:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 17:08:14 +0100, J.F. napisał(a):

    680531?mt=8

    > A jak to znalazles ? Mnie sie nie udalo.

    Wszedłem na stronę itunes.apple.com i wpisałem tam "tomtom" ;)

> [...]
    > Western Europe
    > Alps
    >
    > Wiec mam pewien dysonans .. appstore uwzglednia zwroty ? :-)

    Jest kilka wersji, różniących się zestawem map ale i odrobinę funkcjami
    (tak w każdym razie piszą tam użytkownicy).
    Zwroty? Nie wydaje mi się :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 44. Data: 2011-03-19 17:11:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    przerzuca mnie na http://www.apple.com/itunes/

    >i wpisałem tam "tomtom" ;)

    W prawym gornym rogu ?

    to mam zmienne efekty - od braku reakcji do znalezenia czterech strony
    - akcesoria, 2* Mac OS X Drivers i jakis Routebuddy.

    on/tomtom-app-v16/

    >Jest kilka wersji, różniących się zestawem map ale i odrobinę funkcjami

    wiec co dostane za moje 99$ ? :-)

    >Zwroty? Nie wydaje mi się :)

    No jak, ** ? zaplacilem za mapy od Portugalii do Uralu, to chyba takie
    mi sie naleza lub zwrot gotowki :-)

    Czy to podlega pod UOKiK ? :-)

    J.

  • 45. Data: 2011-03-19 17:28:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 18:11:06 +0100, J.F. napisał(a):

    55680531?mt=8

    > przerzuca mnie na http://www.apple.com/itunes/

    Bezpośrednio mnie też przerzuca, wchodziłem po wyszukaniu z google :)

    > W prawym gornym rogu ?
    >
    > to mam zmienne efekty - od braku reakcji do znalezenia czterech strony
    > - akcesoria, 2* Mac OS X Drivers i jakis Routebuddy.

    Z tego co widzę, to mi już też nic sensownego nie wyszukuje, za to co jakiś
    czas wyskakuje stona zalecająca zainstalowanie itunes :)

    Nie pytaj, nie wiem :D

    > wiec co dostane za moje 99$ ? :-)

    Bogowie i wsparcie techniczne raczą wiedzieć :)

    > No jak, ** ? zaplacilem za mapy od Portugalii do Uralu, to chyba takie
    > mi sie naleza lub zwrot gotowki :-)
    >
    > Czy to podlega pod UOKiK ? :-)

    Kościoły nie podlegają pod UOKiK ;)

  • 46. Data: 2011-03-21 21:24:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak sobie chcialem sprawdzic u zrodla ... da sie dowiedziec ile taki
    > TT kosztuje i ktore mapy zawiera bez zainstalowania iTunes ? :-)

    W swoich iTunes widzę kilka wersji TomToma z takimi cenami:

    TomTom Europe $99.99
    TomTom WesterEurope $74.99
    TomTom EasternEurope $64.99 (he, he - tańsza jest!)
    TomTom USA&Canada $49.99
    TomTom USA&Mexico $49.99
    TomTom USA $39.99
    TomTom Brazil $39.99
    TomTom Mexico $39.99
    TomTom Australia $64.99
    TomTom UK&Ireland $69.99 (dziwne, bo Western Europe pokrywa GB i Rep of Ir)
    TomTom SouthernAfrica $59.99
    TomTom MiddleEase $99.99
    TomTom Italy $49.99
    TomTom Argentina $49.99

    i tak dalej, nie chce mi się pisać, jest tego od cholery.
    Ciekawe czy jak kupisz konkretną mapę Włoch za 50 bucksów
    to dostaniesz więcej planów miast niż w mapie Western Europe
    za $75 która ma według opisu zawierać równiez Włochy?

    I nie ma w opisie jak często obiecują uaktualniać te mapy i za ile $$.

  • 47. Data: 2011-03-21 21:30:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No jak, ** ? zaplacilem za mapy od Portugalii do Uralu, to chyba takie
    > mi sie naleza lub zwrot gotowki :-)
    >
    > Czy to podlega pod UOKiK ? :-)

    Ktoś skomentował, że mapa Europy powinna mieć 33% Rosji
    ale według tego użytkownika, mapa ma 10-15 ulic w Moskwie
    i tyle, więc TomTom się chyba nie popisał.

    Użytkownik z Polski (Maciej Żurkowski) napisał ocenę 1/5
    gwiazdek że TomTom po macoszemu traktuje Polskę, że brak
    dla Polski fotoradarów. Że nie można ich dodać po instalacji,
    że infolinia do kitu i że nic nie wiedzą i że niecierpliwie czeka na
    AutoMapę z możliwością dogrania POI (napisał to w kwietniu).

  • 48. Data: 2011-03-24 19:07:48
    Temat: Re: ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 13:15:31 +0100, BaX napisał(a):

    > http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-a
    pp-store/

    http://itunes.apple.com/pl/app/iam/id392945795?mt=8#

    Tak sobie patrzę na oceny użytkowników przy trzystu kilkudziesięciu
    opiniach i sobie myślę, że nie jest to najbardziej udany program ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 49. Data: 2011-03-24 19:18:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Tak sobie patrzę na oceny użytkowników przy trzystu kilkudziesięciu
    > opiniach i sobie myślę, że nie jest to najbardziej udany program ;)

    Niezbyt dobrze Ci to myślenie wychodzi...
    Gdybyś się chwilę zastanowił, to zrozumiałbyś że większość
    negatywnych komentarzy pochodzi od ludzi, którzy nie rozumieli
    że jest to program wymagający licencji na mapy i są rozczarowani
    że ściągali program darmowy a muszą zapłacić 35 euro...
    Nie ma to nic wspólnego z tym co sugerujesz, że rzekomo program
    nie jest udany bo na trzysta coś tam opinii ma jedną i pół gwiazdki.

    To, że nie jesteś najostrzejszym nożem w szufladzie już wiemy...

  • 50. Data: 2011-03-24 19:19:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 20:07:48 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Tak sobie patrzę na oceny użytkowników przy trzystu kilkudziesięciu
    > opiniach i sobie myślę, że nie jest to najbardziej udany program ;)

    Program jest nieudany jak zwykle, ale sposób licencjonowania wyszedł im
    wyjątkowo udanie - znaczy.. udanie dymający klienta.
    Jest to o tyle dziwne, że w zasadzie grupa docelowa to najwidoczniej lubi,
    ale wychodzi, że nie każdy może ich ot tak sobie dymać, musisz być Stiwem
    Dżobsem, żeby to robić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński