  • 1. Data: 2011-03-17 20:53:44
    Temat: LTE polsat
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    Czy ktos mial juz mozliwosc testowania tego LTE w polsacie?

    Zerknalem na mapke btsow http://mapa.btsearch.pl/ - czy polsat to
    inaczej mobyland na tej mapce?

    Na stronie www jest tylko info, ze trwaja zapisy, ale zero szczegolow.
    Czy ktos moze podac jakies ceny, na jaki okres cyrograf itd?

  • 2. Data: 2011-03-17 21:17:00
    Temat: Re: LTE polsat
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-17 21:53, tajnyagentos pisze:
    > Czy ktos mial juz mozliwosc testowania tego LTE w polsacie?

    Miał i ma dalej :-)

    > Zerknalem na mapke btsow http://mapa.btsearch.pl/ - czy polsat to
    > inaczej mobyland na tej mapce?

    dokładnie, wystarczy zaklikać tylko LTE i widzisz nody

    > Na stronie www jest tylko info, ze trwaja zapisy, ale zero szczegolow.
    > Czy ktos moze podac jakies ceny, na jaki okres cyrograf itd?

    Okres testowy - zero, potem nie wiadomo. A zapisy trwały od kilku miesięcy.

  • 3. Data: 2011-03-17 21:28:32
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    > Okres testowy - zero, potem nie wiadomo. A zapisy trwały od kilku miesięcy.

    Hmm, a jesli podczas testow nie bedzie sie to sprawdzalo, mozna oddac
    bez problemow. ROzumiem, ze umowa jest na czas testow i nie definiuje co
    bedzie dalej?

    Tak pytam, bo w mojej lokalizacji choc mimo ze wg mapki btsow po
    sasiedzku masztow jest mnostwo, to tak naprawde w miare ok dziala era,
    plus jeszcze jakos ujdzie od biedy, a play i orange porazka. Moze
    kwestia konfirugracji sieci, lokalnego obciazenia, albo tez fakt, ze
    mieszkam dosc wysoko i to, ze budynek ma dosc nietypowy ksztalt, ktory
    moze troche tlumic sygnal jesli maszt nie jest na wprost mieszkania.

  • 4. Data: 2011-03-17 21:35:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-17 22:28, tajnyagentos pisze:

    > Hmm, a jesli podczas testow nie bedzie sie to sprawdzalo, mozna oddac
    > bez problemow. ROzumiem, ze umowa jest na czas testow i nie definiuje co
    > bedzie dalej?

    Mniej więcej tak