  • Data: 2011-01-05 23:03:34
    Temat: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 23:28:40 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > PIO? Bo właśnie niedawno reanimowałem netbooka cierpiącego na tą
    > przypadłość :)

    tak w skrócie..... M$ jak coś robi to zazwyczaj upadłego twierdzi, że
    jest o.k. nawet jak jest do d.....

    Wspólnota linuksowa, jak coś robi, to czasem nie dokończy (zdarza się nie
    rzadko, ale wtedy widać po nr wersji chociażby), ale zazwyczaj jak coś
    robi, to to robi solidnie, a jak spierdoli to poprawia jak najszybciej,
    wypuszcza łatki i świat zapomina po naprawionym błędzie.....

    M$ jak coś spierdoli to będzie do upadłego wmawiał, że jest o.k. a potem
    ew. potajemnie to naprawi ale się tego wyprze.... ;-)

    A co do meritum: Jak instalujesz system pod windowsem to zdarza się nie
    raz, nie dwa, że system znajduje własne sterowniki grafiki na przykład,
    które są w stanie płynnie odsłużyć przewijanie okienek pod excelem i ani
    bita więcej... Panaceum na to jest wyp..... sterowników natywnych systemu
    i zainstalowanie sterowników producenta sprzętu - temu ostatniemu
    zazwyczaj zależy, aby sprzęt działał poprawnie, bo poprawność działania
    jest odwrotnie proporcjonalna do ilości reklamacji, w związku z tym dba o
    to, aby sterowniki jego produkcji były jak najlepsze, zaś wszelkie błędy
    usuwane jak najszybciej i jak najszybciej publikowane nowsze wersje.

    Problem w tym, że M$ nie ma szczególnego interesu w ich publikowaniu,
    więc rzadko kiedy do update systemu się załapują. Więc trzeba szukać
    samodzielnie na stronach producenta sprzętu aktualizacji sterowników.
    Optymistyczne jest to, że zazwyczaj wgranie sterownika produkcji
    producenta sprzętu rozwiązuje problem....

    Często zainstalowanie linuxa rozwiązuje te problemy, bo wszelkie
    aktualizacje ściągają się same (do wszystkiego), ale nie mogą go wszyscy
    używać, bo naście firm żyjących z naprawiania windowsów poszło by ma
    bruk.... ;) dlatego windows jest bardzo pożytecznym systemem........ :)

    --
    pzdr
    meping