  • Data: 2011-01-06 14:27:43
    Temat: Re: odtwarzanie plikow video z 5DmkII
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2011 00:03, Krzysztof Chajęcki pisze:

    > A co do meritum: Jak instalujesz system pod windowsem to zdarza się nie
    > raz, nie dwa, że system znajduje własne sterowniki grafiki na przykład,
    > które są w stanie płynnie odsłużyć przewijanie okienek pod excelem i ani
    > bita więcej... Panaceum na to jest wyp..... sterowników natywnych systemu
    > i zainstalowanie sterowników producenta sprzętu - temu ostatniemu
    > zazwyczaj zależy, aby sprzęt działał poprawnie, bo poprawność działania

    Czasami jest problem - ja się swego czasu nieźle naużerałem z winzgrozą
    XP i sterownikami do karty z dodatkowymi portami ATA. Uparty system
    odmawiał zainstalowania poprawnie działających sterowników producenta
    (że niby za stare) i uparcie podmieniał na swoje (powodujące twardy zwis
    przy starcie) w przypadku ręcznej zmiany.

    Pomogło dopiero "oszukanie" dat w plikach.

    Co to za "system" operacyjny, który uważa, że lepiej wie od
    administratora, co ten chce zrobić? Jak ja chcę użyć nawet niby
    starszych sterowników, to system nie powinien mi pyskować tylko bez
    gadania użyć tych, których mu każę użyć!

    Ale nie windows... Autorzy tego systemu chyba zakładają, że ich produkt
    jest używany przez idiotów i to ich system ma mieć ostatnie słowo, a nie
    admin...