eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodłączany ABSRe: odłączany ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl
    !newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 16 Dec 2010 23:44:39 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odłączany ABS
    References: <iedr06$cln$1@mx1.internetia.pl>
    <4d0a7605$0$21002$65785112@news.neostrada.pl> <ieduq8$7ka$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ieduq8$7ka$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 45
    Message-ID: <4d0a9657$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.195.104
    X-Trace: 1292539479 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22792 83.23.195.104:6410
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335357
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-16 22:03, Agent pisze:
    > ?
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4d0a7605$0$21002$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2010-12-16 20:52, Przemysław Czaja pisze:
    >>> Witam
    >>> Po kilku wypowiedziach na grupie chciałbym się dowiedzieć jak to jest z
    >>> tym ABS na śniegu/lodzie.
    >>
    >> A czego byś się chciał dowiedzieć?
    >> Bo pewnie już to jakieś sto razy sprawdzałem, to mogę powiedzieć :)
    >
    > To powiedz mi jak zachowuje sie u Ciebie ABS kiedy dodatkowo zaciągniesz
    > ręczny. Bo dziś tak raz zrobiłem i pedał hamulca zrobil sie dziwnie
    > miękki w momencie zblokowania tylnych kół.

    Różnie w różnych samochodach.

    Ale pedał wraz z wciskaniem ręcznego zawsze wpada całkiem sporo
    (przynajmniej o tyle ile wezmą płynu zaciśnięte tylne hamulce).

    Dalsze zachowanie zależy już od konkretnego samochodu.

    W jednym do samego końca przednie koła będą odblokowywane przez ABS, a
    tylne będą zablokowane ręcznym.

    W drugim po około 3-4 sekundach takiego hamowania ABS się wyłączy,
    wykrywając błąd braku sygnału z czujników kół tylnych. I ABS nie będzie
    już działał do następnego uruchomienia silnika.

    W trzecim wszystkie koła zablokują się po około 0.5-1s, ABS nie
    zapamiętuje żadnego błędu, po puszczeniu hamulca i naciśnięciu ponownie
    ABS znowu działa.

    > Wcześniej tak robiłem i tego
    > raczej nie było. Muszę to jeszcze jutro raz powtórzyć bo coś mi tu nie gra.

    Grać wszystko gra.
    Blokujesz tylne koła dodatkowym obwodem hamulca który jest poza kontrolą
    ABS.
    ABS wykrywa zablokowane koła i próbuje je odblokować swoim obwodem, ale
    mu się nie udaje.
    Teraz w zależności od tego jaki jest sprytny albo stwierdzi że coś się
    zepsuło, albo jest oprogramowany na taką ewentualność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: