  • Data: 2010-12-17 00:02:01
    Temat: Re: odłączany ABS
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-16 23:53, Tomasz Pyra pisze:

    > VU = Vectra Unlimited?
    >
    > W mojej VC wystarczy postawić przednie koła na śliskim, wyłączyć i
    > włączyć silnik, zaciągnąć ręczny i kilka sekund pobuksować kołami w
    > miejscu.
    > ABS wyłapie błąd braku sygnału od tylnych kół i już będzie wyłączony do
    > następnego uruchomienia silnika.

    Dodam że powyższe zadziała chyba we wszystkich modelach samochodów.

    Tyle że różnie może być potem.
    W jednych tak jak opisywałem - po wyłączeniu zapłonu wszystko wróci do
    normy.
    Ale w innych jak się chwile pojedzie normalnie to ABS znowu zacznie działać.
    W jeszcze jakiś ponoć ABS jak złapie błąd to już będzie trzymał go aż do
    skasowania przez komputer - i albo będzie się tylko świecić lampka, albo
    ABS w ogóle nie będzie działał do tego czasu.

    Więc lepiej się upewnić przed eksperymentowaniem że to nie będzie 300zł
    kosztować.