  • Data: 2012-09-30 09:24:04
    Temat: Re: obsługa LPG
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3XT55g$1Ji@mike.oldfield.org.pl...

    > Pewnie wymuszenie startu na gazie.

    > Czemu nie?

    > Ustawić na automatyczne przełaczanie i zapomnieć.

    mozna podkrecic obroty zeby bylo latwiej ruszyc/jechac zanim sie przelaczy.
    Ustawic np 3tys i po przejechaniu kawalka jak sie juz nieco zagrzeje
    przygazowke zrobic.
    w obudowie tego przelacznika masz dziurke na srubokret i potencjometr,
    ktorym reguluje sie obroty przelaczania- doswiadczalnie- przekrecasz troszke
    i sprawdzasz przy jakich obrotach przelacza

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl