  • Data: 2010-08-24 00:38:01
    Temat: Re: obroty silnika a zmiana biegu
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-23 19:51, Soulfixer pisze:
    > Dziekuje wszystkim za wyjasnienia ;)
    >
    > ale znalazlem jszcze wykresy mocy do obrotow i momentu do obrotow :P czy
    > na podstawie tego bdzie mozna teraz wyliczyc jakie minimalne i
    > maksymalne powinny byc obroty dla kazdego z biegow ??? chodzi mi tak
    > teoretycznie ksiazkowo :)

    Teoretycznie to powinieneś dawać bieg w górę przy 9352 obrotach a w dół
    musisz przydusić maszynę aż na 8157 obrotów. Wtedy jest optymalnie i
    książkowo. Oczywiście o ile masz prawidłowo wyregulowane zawory i
    ciśnienie w kołach odpowiada zalecanemu 2,253 bar przód i 2,5213 bar tył.

    --
    Pozdr
    Wieca

    DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli